xClaymanx Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har et problem med at jeg alltid er tett i det ene neseborret. Noen som vet om dette er normalt? Det kan bytte side fra tid til tid, og jeg syns dette er veldig irriterende siden det virker som det hemmer meg under trening for å få nok oksygenopptak. På forrhånd takk Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har akkurat det samme drittet. Det finnes en tråd om det på forumet. Jeg tror det kan behandles med laseroperasjon. Jeg synes at neseborene åpner seg mer når jeg trener. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har akkurat det samme drittet. Det finnes en tråd om det på forumet. Jeg tror det kan behandles med laseroperasjon. Jeg synes at neseborene åpner seg mer når jeg trener. Takker, fant innlegget. Får kanskje hjelp nå Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har du blitt sjekket for polypproblemer før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå