Reow Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hallo, først vil jeg si at jeg ikke fant ett eneste sted å legge dette spørsmålet så jeg la det det her, regner med at det blir flyttet ellerno Ok, problemet er at jeg fikk en film av en kompis via en harddsik, filmen var en mappe med masse WinRar filer og "R44" filer. Hvordan ser jeg på filmen? Har ikke lyst å gjøre noe feil.. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er det slik at de heter .r00, . r01, .r02 osv.? Da er det slik at du bare extracter dem, så blir det til en hel fil etterpå. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Er det slik at de heter .r00, . r01, .r02 osv.?Da er det slik at du bare extracter dem, så blir det til en hel fil etterpå. det står enter password :S Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er ikke dette - Brudd på retningslinjer? - Feil kategori? Lenke til kommentar
Reow Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Er ikke dette- Brudd på retningslinjer? - Feil kategori? det står jo der?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå