Senyor de la guerra Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kom til å tenke på noe: Gamestop har et tilbud der du kan få Godfather II for 99 kr hvis du bytter inn 2 ps3 spill og forhåndsbestiller. Da lurer jeg på om de tar imot alle spill, kan jeg f.eks komme med platinum spill eller The Darkness, til rundt 80 kr. Det blir jo kun 260 kr for et helt nytt spill, noe kjennskap til hva de tar imot?? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det står nederst på PDF-plakaten på Gamestop.no: Eksluderte titler: Facebreaker, Enemy territory quake, 2k8 or older, EA sport 07 or older. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Solgte Prince og Persia som jeg kjøpte for 200kr fra play.com, i går, fikk 320kr. Med litt strev kan du faktisk få de forhåndsbestilte spillene "gratis"... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Da var godfather bestillt og betalt: Byttet inn "R:FOM" og "Bewolf" (begge kjøpt for 99 kr på elkjøp) Totalt for nytt GF2: 297,- kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå