Millmax Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Oppdatert melding på websiden deres: Oppdatert 23.02.09Vi er nå à jour med våre reklamasjoner og returer. På grunn av driftstekniske problemer er det pr. i dag dessverre ikke mulig å bestille varer. Vårt hentelager er for øyeblikket dessverre ikke åpent! Vi arbeider på spreng for å løse situasjonen og dessverre medfører også økende henvendelser at vi ikke klarer å være à jour på kundesenteret. Vi beklager på det aller sterkeste hva dette betyr av forsinkelser og problemer for de involverte. Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da kan det se ut som om problemene hos Pcutstyr er løst, melding er fjernet og en kan handle igjen. Godt for meg som bor i Fredrikstad Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Frister veldig og handle der, men er det trygt med tanke på fremtidige garanti saker om det skulle være nødvendig? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Skal legge inn en bestilling der jeg og for å vise litt goodwill og solidaritet med den gamle kjempen Dog mulig jeg drøyer litt, for ser de nå har konvertert over til det såkallte "webmerc" systemet, og prisene på endel produkter virker litt i hytt & pine (innkjøringsproblemer?) Men ellers var det en gladnyhet ps. virker ikke som alle varekategorier er oppe å går ordentlig ennå heller. Endret 26. februar 2009 av Mekkus Lenke til kommentar
riroil Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Godt å se. Nå skal vi se hvor mange uker det går før alt med manglende kommunikasjon osv er glemt. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ingen info om hva som har skjedd? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 eh, finner ikke organisasjonsnr. opplyst noe sted i nettbutikken lengre? Ikke for å være prippen, men skulle vært kjekt å vite "hvem" man handler med Lenke til kommentar
riroil Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ingen linker av linkene til betingelser o.l. virker heller. Her har han kommet ut med et halvferdig produkt. Lenke til kommentar
tubaper Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg får heller ikke logget inn med min gamle brukerkonto som jeg har hatt der i mange år. Og når jeg prøver "glemt passord" linken får jeg beskjed om at de ikke finner min e-mail adresse. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Driftstekniske problemer Lenke til kommentar
riroil Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvordan vet du det? Inside info? Det står ingenting om det på sidene hans? Det er ikke slik at alt som lå på den gamle løsningen har blitt borte i overgangen til webmercs da? Lenke til kommentar
Newman Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Frister veldig og handle der, men er det trygt med tanke på fremtidige garanti saker om det skulle være nødvendig? Du kan trygt handle der. Om PCutstyr skulle gå konkurs kan du rette reklamasjonskrav mot tidligere salgsledd. (Produsent og\eller importør.) Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvordan vet du det? Inside info? Det står ingenting om det på sidene hans? Det er ikke slik at alt som lå på den gamle løsningen har blitt borte i overgangen til webmercs da? Det stod for litt siden på forsiden hvis du leser litt i denne tråden og det har aldri kommet noe mer informasjon om at dette er løst kun at de er ajour med retursaker. Trygt og trygt. Går de konken før bestillinga er sendt og pengene trekt får du deg en overraskelse hvis du ikke har betalt med kredittkort. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noe av poenget er vel at de ikke har kommet med noe som helst informasjon annet enn hva de kalte tekniske problemer da de lå "døde i nærmere en mnd. Nå er de "oppe" og går igjen, men tydeligvis med en halvferdig nettløsning som ikke en gang opplyser om org nr. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg vært veldig skeptisk til å handle i en butikk som heter pcutstyr og jeg ikke finner dette navnet i brreg. De opplyser jo ikke lenger at euro IT står bak. Ikke virker linkene til angrefrist og betingelsene heller, og tydeligvis ikke historikken. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du finner jo gjerne PCUTSTYR TVETE i brreg. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Organisasjonsnummer: 886 151 772 Navn/foretaksnavn: EURO IT NORGE AS Organisasjonsform: Aksjeselskap Organisasjonsnummer: 986 133 488 Navn/foretaksnavn: EURO IT AS Organisasjonsform: Aksjeselskap Organisasjonsnummer: 982 542 413 Navn/foretaksnavn: PCUTSTYR Tvete Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak Det er litt misvisende med tre org.nr til en nettbutikk da. Org.nr for Pcutstryr Tveite har vel lite med butikken å gjøre. Men hvorfor to tveiteorg.nr? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Uansett så står jo ikke dette oppgitt på sidene til pcutstyr.no, gjøre det vel? Har jeg oversett noe? Lenke til kommentar
Prisbevisst Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_nr.jsp?orgnr=986133488 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tolker jeg det rett - at det nå er over? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Organisasjonsnummer: 886 151 772 Navn/foretaksnavn: EURO IT NORGE AS Organisasjonsform: Aksjeselskap Organisasjonsnummer: 986 133 488 Navn/foretaksnavn: EURO IT AS Organisasjonsform: Aksjeselskap Organisasjonsnummer: 982 542 413 Navn/foretaksnavn: PCUTSTYR Tvete Organisasjonsform: Enkeltpersonforetak Det er litt misvisende med tre org.nr til en nettbutikk da. Org.nr for Pcutstryr Tveite har vel lite med butikken å gjøre. Men hvorfor to tveiteorg.nr? Hvorfor har org.nr til PCUSTYR TVETE lite med butikken å gjøre når man ikke finner andre opplysninger om PCUTSTYR på brreg? Tror egentlig at du ikke vet hva du snakker om. EURO IT NORGE AS går konkurs, men det betyr ikke at de drar med seg PCUTSTYR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå