nightflyers Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ringte de her om dagen ang en ordre og fikk beskjed om at de hadde "trøbbel med bilen" og derfor ikke fikk inn varer. Dagen etter har de "driftstekniske problemer" så de ikke kan levere varer... Jeg setter en femmer på at dette ikke er tekniske problemer... noen som vet? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei har ikke hørt noen rykter om det ... Lenke til kommentar
riroil Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg ser at de fortsatt er stengt. Begynner å lukte litt dette her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg ser at de fortsatt er stengt. Begynner å lukte litt dette her. Jeg har aldri tidligere opplevd at en nettbutikk holder stengt i flere dager (bortsett fra en-manns-bedrifter). Dette formelig stinker. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Uff, har kjøpt en del produkter der, får håpe de lever den tiden de skal og jeg ikke får nevneverdige problemer med dem. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 enkleste er som regel alltid å gå direkte på produsent uansett Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 På nettsiden står det nå at de oppdaterer siden Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 pcutstyr.no nå kl 15.30: Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det har blitt diskutert litt i slutten av denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1070497&hl= Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 På nettsiden står det nå at de oppdaterer siden Den meldingen har stått der siden torsdag, muligens før det også, -men var i allefall da jeg oppdaget det. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Till informasjon så har meeter.no samme eier som pcutstyr.no Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 På nettsiden står det nå at de oppdaterer siden Den meldingen har stått der siden torsdag, muligens før det også, -men var i allefall da jeg oppdaget det. Har ihvertfall stått der siden tirsdag forrige uke, da oppdaget jeg den første gang. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Brukeren til PCutsyr her på forumet var ofte inne å forklarte (unnskyldte) det nye systemet, men har nå ikke vært pålogget siden 11/1. Lenke til kommentar
ikar0s Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg kan bekrefte at pcutstyr.no står i fare for å gå konkurs. Har dette fra sikre kilder! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Vel, logikk tilsier uansett at ingen kan drive butikk uten å selge varer, og i alle fall ikke i disse tider. Det er jo noe spik spenna gærnt der, konkurs eller ikke. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg kan bekrefte at pcutstyr.no står i fare for å gå konkurs. Har dette fra sikre kilder! Som nevnt i en annen tråd, så blir dette fremdeles bare spekulasjoner. Vi får se når det kommer opp noe mer håndfast. Lenke til kommentar
nightflyers Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Lite tvil om at de har store problemer iallefall... det finnes ingen teknisk grunn til å holde en webshop stengt så lenge... Vedder gjerne på at de er konk. Synd, men kanskje nødvendig når man ser hvor mange webshopper som finnes i det lille norske markedet. Lenke til kommentar
tubaper Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ringer man kundesenteret sier de at det er stengt pga kapasitetsproblemer...det kan være så mye rart, men et kjapt søk på nett avslørte en jungel av selskaper og underselskaper som alle eies av innehaveren av pcutstyr.no uten at det bør bety noe... Lenke til kommentar
riroil Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Blant annet eier han også meeter.no Noen som har opplevd samme problemene der? Lenke til kommentar
tubaper Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Jeg mistenker at dette er en person som oppretter et selskap, ser om det går bra, hvis ikke slås det konk og man starter et tilsvarende under et annet navn. Og sånn fortsetter det. Vil ikke beskylde noen for å drive slik, sier bare at det er inntrykket jeg har...håper jeg tar feil da jeg har en bestilling liggende som ikke blir effektuert. Endret 11. februar 2009 av tubaper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå