madsc90 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jeg har vært på desperat skjermjakt i noen dager nå. Desperat, da jeg ikke greier å bestemme meg:P Nå har jeg imidlertid funnet denne: SyncMaster 2494HM, og lurer på om den er noe å satse på. Hvordan er den for eksempel i forhold til Samsung Syncmaster 2443BW, eller andre Syncmaster skjermer? prisguide: https://prisguiden.no/vis_kategori....ering=min_price Tenker på etterslep og bildekvalitet. Skal bruke den til en del spill. Hva med ikke-optimale oppløsninger? Ser blant annet at Asus har noen skrekkeksempler.. Takk EDIT: omskrevet posten. Endret 7. februar 2009 av madsc90 Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Prøv å fiks linkene. Prad viser litt av forskjellen. Og så at de hadde en test av forjengeren til 2494HM. Som jeg ser er vel en av hovedforskjellene maks oppløsningen. Kontrasten og pixel størrelsen? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Takk for flott svar! har endret førstepost. Får ikke helt til det med skjulte linker Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 jeg har 26 tommeren av HM serien sykt stor men skal bytte den i en 26 fra Hp er sikkert bra 24" men tenker nok at BW er bedre uten at jeg har konkrete svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå