Gå til innhold

Fokus på Game Boy Advance

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Castlevania ja... Jeg har alltid syntes at de spillene har virket litt teite og kjedelige, men er det bare jeg som er teit?

Dersom du har spilt Harmony of Dissonance og Aria Of Sorrow, hvilket vil du si er best, hvilket anbefaler du av de to? Har lest at grafikken på HoD er mørk, men det gjør kanskje ikke noe om man bruker GBA SP med skjermlys...

Lenke til kommentar

jepp, det er bare du som er teit :)

har alltid vært et cv-fan pga. stemningen i spillet, samt mytologi og action.

AoS syntes jeg er det beste GBA-spillet hittil, mest pga. gameplay og musikken . F.eks. hvis du dreper en fiende, er det en sjangs for at du stjeler attack-typen dens, som du kan bruke på kostand av mana-points. Ellers finner du nye våpen, armour og andre magiske ting du kan ha på deg. Ja, også kan du lære nye abillities som ikke koster mana. Er sikkert fler features også, men jeg har bare spilt til lvl6 hittil...

Også gleder vi oss til det nye CV-spillet til PS2 samtidig

Lenke til kommentar
Flottings!

Bra feature, men hvor i alle dager ble Super Monkey Ball Jr. av? Det er et av de spillene jeg har spilt mest på min GBA :-)

Beklager. Vi fikk bare disse spillene fra Nintendo, rett og slett. Vi hadde en viss kontroll over hva vi kunne få, men etter som det finnes i overkant av 400 spill til GBA-en, måtte vi rett og slett bare velge ut noen.

Men nå i ettertid kan jeg godt tenke meg Super Monkey Ball Jr. hadde vært enormt morsomt å prøve. Jeg elsker GC-spillene, og kjøpte nettopp Super Monkey Ball 2.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...