Gå til innhold

Medlingslyd HTC HD

hoooomer

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om det er mulig å lage sin egen meldingslyd på HTC'en ?

Hvis jeg laster ned en lyd fra nettet og legger den inne og syncer kommer den bare frem under lista ved ringetoner ikke på SMS lista.

Derfor lurte jeg på om det er mulig ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, det er mulig. Problemet ditt skyldes en av WM's mange særheter. Du må kopiere filen du vil bruke til ringetonemappa i Windows-folderen i telefonminnet. Ikke på minnekortet. du må bare velge utforsk i ActiveSync og kopiere den på vanlig Windows-måte.

Lenke til kommentar

Jaok, har fått til ringetoner osv slik, men får ikke opp de samme alternativene under _ny SMS_ delen. Kanskje jeg ikke skjønner noen ting, men litt rart det ikke kommer automatisk under SMS også :p

Har det kanskje noe og si med filformatet ?

Endret av hoooomer
Lenke til kommentar

Trodde dette skulle være mulig på nyere versjoner av WM...

Om du ikke finner ut av det kan du løse det på "gamlemåten" (funker glitrende på min tilårskomne Qtec 8310!):

Last ned gratisprogrammet "RJV ToneSetter": da kan du velge om lydfila du "plukker frem" skal brukes som Ringetone, Ny SMS, Ny Epost, Alarm (fantastisk å våkne til Clapton fremfor telefonens alarmlyder!...), Påminnelse, Lavt batteri, Opptatttone, "Call drop", Ventende anrop, Connecting, Opptak start, Opptak slutt, Instant Msg.

Dette burde vel dekke de fleste behov... ;-)

Lykke til!

Endret av Wolf2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...