I_C_Y_2001 Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Etter at jeg har instalert windows og skal instalere et spill f.eks så utfører det en ulovlig operasjon hva kan det være som gjør dette? d skjer i win98,winme,win2k,winxp både norsk og engelsk.. men alt er normalt i ca 2 dager så skjer dette.. og jeg har ikke virus for d har jeg sjekket me norton antivirus 2002 med nyeste oppdateringer.. har prøv norton utilities 2001 med nyeste oppdateringer også men ingen av dem finner feil eller virus.. maskinen vhar vert sånn siden romjula da jeg var på lan.. før det vika den helt fint.. så hvis noen vet hva jeg skal gjøre så hadde det vert fint.. :?: Lenke til kommentar
thoering Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Gjetter at en eller annen driver eller annen programvare som du installerer som gjør dette... Ellers kan det jo være en maskinvarekonflikt, eller en shabby komponent. Maskina mi oppførte seg slik ei periode, ble kvitt problemet da jeg bytta rambrikke. mvh Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Det som han ovenfor sier er det mest trolig ramen din som er ødelagt. Prøv med en annen ram brikke. Lenke til kommentar
I_C_Y_2001 Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Jeg har nå formatert hden.. og nå virker d som alt virker igjenn.. spørs bare hvor lenge og det der me rambrikkene jeg har to helt nye twinmos 256 ddr ram brikker hvordan kan jeg finne ut om det er dem som streiker? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Prøv med bare en av dem. Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Hei! Last ned programmet Memtest86 fra http://www.Memtest86.com og følg bruksanvisningen. Test brikkene,og du vil raskt avsløre eventuelle feil. Hadde selv en masse trøbbel med XP, men alt løste seg da den ene skadete brikken ble plukket ut. Hilsen Torfinn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå