Mafo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mozilla og Yanko Design er en svært interessant kombinasjon, som muligens kan ende med en Mozilla-telefon. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mozilla holder på med egen nettleser for mobiler, syns de burde fokusere kreftene sine på det fremfor det der hvis amobil sine rykter har hold i seg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Er litt enig med blåber her, men en ting jeg syns er meget spennende (og ønsker å se mer av i mobiler) er OLED-tastatur, som dette konseptet har. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kult. Men... det må da gå an å installere Opera på den? Var litt tøft med tastene, men det er bare 23 flere skjermen som kan bli ødelagt. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vis den har Wlan støtte og en version som ikke har skjerm tastatur, og jeg kan dra in Opera så Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Håper det blir noe av, og håper de gjør noe skikkelig, ikke bare windows med nytt grensesnitt. Multitouch og nye konsepter hadde vært topp! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Min spådom er at vi ikke vil se noen Mozilla-telefon som omtalt i artikkelen på ganske mange år (om i det hele tatt). Telefoner som etterhvert vil ha Fennec installert som standard-nettleser derimot er ingen umulighet. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 En Blackberry med nye taster? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mulig det OLED Tastaturet kan være noe, men det som konsepttastaturet artikkelen snakker om har vært kritisert for er at tastene er i overkant harde. Om de blir som vanlige mobilknapper i hardhet er jeg sikker på at telefonen kan være flott med tanke på nettlesing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg