Flin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei. Jeg ønsker å liste opp filene som ligger i en mappe på en annen server. La oss si at de ligger under urlen "http://ting.filer.no/dokumenter" Jeg har sett litt på det, men jeg klarer ikke å komme på noe lurt. Finnes det en funksjon jeg kan bruke eller er det kanskje umulig? PS: Alt ligger under public.accese. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det går vell faktisk ikke. Du må isåfall få en liste fra servern som du kan vise, ellers, nei. Hvis noen andre ser at jeg tar feil så vennligst fortell meg Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det skal nok vanskelig gjøres med HTTP-protokollen ja, med mindre den serveren lister opp filene et eller annet sted. Hvis man derimot har FTP-tilgang til den så er det jo fult mulig. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Det har jeg kanskje. Hvordan går man frem da? Endret 6. februar 2009 av Hjelpphp Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Function.ftp - php.net Dokumentasjonen er der for en grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå