doedskvad Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Alle trådene jeg deltar i som står listet på "mine innlegg", hvordan får jeg vekk de trådene jeg nå ikke lenger er aktiv i? Altså vekk fra listen min. Må alltid hoppe over en hel masse tråder før jeg kommer til en interessant, så det hadde vært fint med litt rydding. Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 trykk på administrer-knappen og merk av de du ikke lenger er interessert i. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Kontrollpanel? Endret 6. februar 2009 av doedskvad Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Nei Du går inn på "Mine innlegg" og øverst før rubrikkene med innleggene kommer stå står det masse alternativer med "neste side", "visning per side" og der helt til høyre øverst står det en knapp som het "administrer". Er kanskje ikke det beste navnet på den knappen egentlig. Endret 6. februar 2009 av b-real Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Da huker jeg av de jeg vil ha vekk, altså? Bare så jeg ikke fjerner alle jeg -vil- ha stående. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Korrekt. Huk av de du vil ha bort på høyresiden under "Synlige tråder"-kolonnen og klikk lagre. Så skjules de fra Mine Innlegg. Endret 6. februar 2009 av Skagen Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Takk så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg