Gå til innhold

Har noen et sånt Kabinett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du legger til et mellomrom mellom : og linken, gjør du det lettere å se på linken (slipper ctrl-c ctrl-v).

Har ikke et sånt, men jeg lurer på om det var et sånt de testet på ocshoot elns. Ganske, ehm, spesielt kabinett.

Lenke til kommentar

eg har ei slik kasse, berre at eg har den som er blå i topp og høgre side

kassa ser bra ut, det er gøyt å sette ihopa, og god plass inni.

men problemen er at viss du skal sett inn nye disker då må ein ta ut den plata hovudkorte står på for å skru ut inn diskene.

og så er problemet at du må tørke støv av ho for at kassa skal se bra ut.

greinok kasse, ser bra ut (særligt med masse lys inni), men eg vil ikkje anbefale den kassa er ikkje 100% praktisk

Lenke til kommentar

hmm.. vet ikke helt om dette kabinettet er så veldig ideelt.

Klart.. det ser bra ut men hvordan er det med skjerminga av dette kabinettet?

Jeg kan ingen måte forstå at dette kabinettet kan være EMC kompatibelt, eller tilfredsstiller dagens normer til skjerming og utstråling.

Jeg regner med at dem fleste her inne er interessert i å ha en så rask PC som mulig, da vil dette kabinettet være et dårlig sted å starte pga den dårlige skjerminga kabinettet har å by på for ytre strålingskilder.

Den dårlige skjerminga vil føre til at langt mer data vil bli forkasta og må kalles opp på nytt pga destruktiv interferens utenfra, altså tregere system.

Nå er jeg klar over at de komponentene inne i PC ofte stråler mer enn de ytre kildene i nær omkrets av PCen. Inne i selve PCen har vi mange strålingskilder som kan føre til samme destruktiv interferens.

Av den grunn skjønner jeg ikke at hardcore-overklokkere også gjør litt for det indre designet i PCen i form av skjerming.

Når en skal trå til og begynne å skjerme bør en bruke kobberplater da disse har bedre skjermingseffekt enn vanlige jernplater.

En kan også bruke spesial materialer, men disse er som regel unødig dyre og vil derofr ikke lønne seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...