TLady Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jeg husker første gang jeg så forsiden på denne avisen, som 7 åring. Jeg hadde nettopp lært å lese, og ble litt overrasket over hva som faktisk stod øverst. Aftenpoften! Jeg har selvsagt i ettertid resonnert meg frem til at den f-lignende tingen skal forstås som s, og har frem til i dag bare trodd at jeg var den eneste som presterte å få det symbolet til å se ut som en 'f' Men i dag fant jeg denne: Nettavisen Aftenpoften (Les hva linkene på venstre side kalles. Hysterisk morsomt :! Er det bare jeg som synes at "typografievnene" (?) til Aftenpostredaksjonen er litt vel skeive? Noen andre som også mener det står "Aftenpoften"? For det er jo det det står! Logoen: (Sammenlign F-en i starten av ordet med "S-en") Endret 6. februar 2009 av TLady 1 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ser mer ut som Aftenpolten for meg Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Haha! :!: Fifte nytt! Kontakt off! Tørt, på en måte, men fantastisk Ellers er jeg helt enig med deg TLady, det står faktisk Aftenpoften! Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Alltid sett på det som aftenpoften! ^^ Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva med denne da? Adresseavisen ("Adressa" til daglig) i Trondheim. Udresfeabifen? 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hva med denne da? Jesus kristus ... ! For real? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jau. Skjønte ikke bæret av den da jeg var liten. Lenke til kommentar
TLady Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Å herregud! Det der var jo helt ekstremt Så morsomt! Tror de at den "fancy" skrifta selger mer, eller... hehe Hvorfor ikke skrive med vanlige BLOKKBOKSTAVER! Enkelt og stilfullt Hahaa!! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Det er jo meningen at det skal se gammelt, ærverdig, stilfullt og seriøst ut. Men det ser jo ut som Adresseavisen har to varianter av "s"? Endret 6. februar 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den s-en, er jo en gammeldags s da. Det var slik s ble skrevet før, så har nok alltid lest Aftenposten. Den s-en, er jo en gammeldags s da. Det var slik s ble skrevet før, så har nok alltid lest Aftenposten. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe! PrtScn... Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg har alltid lest Aftenposten som Aftenpoften. Og Disney som Disnep. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 7. februar 2009 av KristianF Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har alltid lest Aftenposten som Aftenpoften.Og Disney som Disnep. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, Disney er en annen slik en! Synes ikke D-en ser ut som en D heller, mer en G faktisk ... Lenke til kommentar
TLady Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Ja, en "G" baklngs på en måte? hehe! Morsomt å se hvordan folk leser rare skrifter Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har mang en gang prøvd å gå inn på aftenpoften.no istedenfor aftenposten..blir like forundret hver eneste gang. Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg leste bestandig adresseavisen som Libresseavifen jeg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du er nok ikke den eneste nei Kan lett se ut som det står Aftenpoften. Men som bilder her viser; adresseavisen er enda verre.a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå