Xlution Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har nettopp igår kjøpt meg en ny pc bærbar pc (HP-DV71115). Den har: ATI Radeon HD 3450 512mb dedikert minne og 3gb ram. Når jeg testa pcn på systemrequirementslab så sto det at pcn kunne fint kjøre COD: World at war uten noen problemer. Laaangt over minimum requiremtens, men når jeg skulle prøve COD idag så lagga det SKIKKELIG!! tilogmed når jeg har det laveste grafikk instillingene.. Hva er problemet? er pcn for dårlig elr noe? har oppdatert driverne.. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Først av alt, dette er ingen spill-pc Har bortimot den samme selv, samme grafikk-kort og CPU, men 4 gig ram. Du kan jo alltids se i Catalyst C.C å oppdatere til seneste driver samt sette standardinnstillinger til optimal ytelse uten at jeg tror dette vil hjelpe så alt for mye desverre. Spill som Max Payne 2, Mohaa, Mafia, AOC 3 og COD 1,2 fungerer derimot fint på denne. System requirements lab tar vel heller ikke hensyn til alt som behøves for å kjøre et spill knirkefritt. Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 greit, takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå