Jo Are Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei Hvorfor har folk "ja, jeg har spurt" i signaturen sin? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei Hvorfor har folk "ja, jeg har spurt" i signaturen sin? Fordi de har spurt? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Det var i forbindelse med at folk flyttet over til det nye forumet til gamer.no. For at de skulle få beholde sitt brukernavn fra diskusjon.no på det nye forumet skrev de det i signaturen som en bekreftelse på at ønske kom fra de faktiske brukerne. Endret 6. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei Hvorfor har folk "ja, jeg har spurt" i signaturen sin? Fra nyegamer.wordpress.com "Får ikke lenger bruke Diskusjon.no 02/02/2009 by Tor-Steinar Nastad Tangedal Jeg fikk nettopp en e-post fra Edda Media, der det kommer frem at jeg ikke lenger har adgang til å sende og motta PM-er fra brukerne på Diskusjon.no. Jeg får heller ikke lest PM-er som allerede er sendt. De som vil beholde brukernavnet sitt må derfor sende meg mail på tor-steinar(a)gamer.no, med link til profilen på Diskusjon.no. Samtidig må vi be om at dere skriver for eksempel «Ja, jeg har spurt» i signaturen på forumet, som et slags bevis på at du er du. Beklager ulempene dette medfører." Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Takk for svar Har lurt litt på dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå