Soser Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei, jeg har lyst på nytt headset som skal brukes til å høre på musikk og sånt på data'n. Har alltid brukt et headset fra biltema til 40 kr..så ja. Tenkte jeg kunne bruke kanskje 500 kr på et nytt, men noe dere vil annbefale for den prisen? har sett på et som heter: Sennheiser PC150, er dette et bra et? kommer jeg til å kjenne mye forskjell på det enn et headset for 40 kr? Jeg vil ha med Mic btw Ty Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hold deg unna Sennheisr HD205 kan jeg si med en gang. Steelseries kan jo være et bra alt? Med mic og hele pakka. Men så må du muligens ut med litt mer enn 500 Lenke til kommentar
Soser Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Hei. Mener du et sånt headset? http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=130763 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Kan anbefale Sennheiser HD 515, ligger marginalt over ditt budsjett men er verdt det. Hører du masse på musikk er HD 515, HD 555, og hvis du vil ta den helt ut HD 595 gode formidlere. Sitter selv med et par HD 555 og de er veldig behagelige til musikk. Jeg bruker de i 90% av tilfellene til musikk, og liker veldig godt den nøytrale klangen i headsettet kompinert med den naturlige bassen. Dessuten går det ikke an å bli sliten av å ha de på, klokkene dekker hele øret og ligger veldig behagelig på plass, noe som for meg også er like viktig som god lyd. Merka stor forskjell da jeg gikk fra mitt forrige sett til 200kr, og det samme gjorde en kompis av meg da han gikk fra portapro til HD 555 som var en annen verden i forhold. Så til mye musikkbruk så vil jeg helt klart anbefale HD 515 og HD 555 som gir veldig god lyd til prisen. Endret 7. februar 2009 av Brian Lenke til kommentar
Soser Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Takk for et bra innlegg! Men følger det med mic på headsette der? Lenke til kommentar
grimzy Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Steelseries er noe jævla drit. Har 'Steelseries 5H' selv, og det mangler alt som heter mellomtone. Dårligste lydbildet jeg har hørt fra et headset i denne prisklassen. Kun diskant og bass. Mikrofonen er heller ikke spesielt god. Det eneste postititve med det er at det er ganske behagelig. Styr unna hvis du ønsker å høre på musikk. Før hadde jeg 'Koss Headset SB45', flere faktisk. Noe bedre lyd enn steelseries sitt (dog langt i fra perfekt), men SB45 tåler ingenting. Så styr unna dette også. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 har sett på et som heter: Sennheiser PC150, er dette et bra et? kommer jeg til å kjenne mye forskjell på det enn et headset for 40 kr? Kva du kjenner er avhengig av kva du har frå før av, men noko til 40 kroner kan neppe være spesielt komfortabelt. At du kjem til å høyre forskjell er det derimot liten tvil om. Før hadde jeg 'Koss Headset SB45', flere faktisk. Noe bedre lyd enn steelseries sitt (dog langt i fra perfekt), men SB45 tåler ingenting. Så styr unna dette også. Enig, Koss SB45 er noko dritt etter min meining. I prisklassen 4-500 var Sennheiser PC 151 det som såg mest forlokkande ut for meg, men har ingen erfaring med dei: https://prisguiden.no/product.php?productId=77370 Eg plar ikkje bruke Lyd og Bilde stort som grunnlag, men der kom iallefall 151 best ut: http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=792...d=3721&p=97 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Takk for et bra innlegg! Men følger det med mic på headsette der? Nei, de er uten mic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå