anordne Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har en 19"lcd skjerm og en 42" plasma, og ønsker å ha en hurtigtast for ha bytte mellom utvidet skrivebord og klonet. Har ultramon, men den mirror funksjonen er helt ubrukelig, alt for mye lagg på den ene skjermen. Kan bytte mellom oppløsninger med hotkey enkelt med ultramon. Kikket litt rundt på forskjellige forum og det virker som noen nvidia drivere har hotkey funksjon, men de har kuttet det ut på de nyere (????). Noen som har ett godt tips eller vet om en driver som ikke er så veldig gammel som har denne funskjonen ? Lenke til kommentar
anordne Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 mange timer etter leting uten å finne noen god løsning? fant ut at der var en del innstillinger på mirror på ultramon, som funksjonen fungerer mye bedre, men finner ikke ut noe måte å lage hurtigtast for det. Noen som vet no Come on! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det burde vel være mulig å lage en makro for dette, du får ta en titt på diverse makro-programmer.. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 mulig det, kan lite/ikkeno om det. Kan du gi meg ett tips i riktig retning, hvor jeg finner ut noe mer om det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kanskje denne kan være ett steg i rikitg retning? http://www.autohotkey.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå