Theo343 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Du ser ikke sammenhengen men kommenterer selv presse over som om jeg ikke mente at det hørte hjemme der også? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hæ? Nei, forstod ikke hvorfor du hadde de to setningene sammen, hvis det var det du prøvde å si. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Blizzard hadde jo blizzcon i høsten i fjor, i tilegg hadde de worldwide invitational i paris på sommeren.. Worldwide invitational er vel hvert år (blir vel i asia i år igjen da) og blizzcon hvert år/annenhvert år. Hvorfor skal de betale masse for å være på en spillmesse som ikke er noe særlig lengre når de fint får en haug med folk på sine egne hvor de kun fokuserer på seg selv. Worldwide invitational, som egentlig går mest på turneringer i starcraft og wow var jo utsolgt på kort, kort tid. Og da ble bilettene lagt ut i mars og det var i juni/juli engang. Var bra folk der nede, jeg sto i kør for å kjøpe noe i butikken dems ved tolvtiden (da åpnet det 9-10), og det meste var faktisk utsolgt allerede.. Endret 7. februar 2009 av AnnChristin Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Trur ikke penger er noe problem hos Blizzard. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Vel slik sett får Blizzard nok PR gjennom egne messer, pressekonferanser og spillkonkuranser men vi får se hvor lenge det holder. Jeg tror Blizzard lener seg litt på WoW suksessen akkurat nå, det gir dem gratis oppmerksomhet og de trenger ikke hive seg på andre store messer. Endret 9. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kvifor skal dei eigentlig gå ut på messer og fortelle ting? Dei skaper jo utrulig mykje meir publisitet med å holde tilbake og la fansen diskutere om kva det neste blir. Så kjøre dei blisscon, gir oss litt sneak peaks, lar eit par journalister/fans spele litt. Og vips så er blizzards neste spel på alle sine lepper. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vel, ikke alle Hadde det ikke vært for at hw.no skrev om dette så hadde jeg ikke tenkt på dem i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg