The Stig Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Activision Blizzard velger å stå over også årets E3. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bah Dog ingen overraskelse (som påpekt i artikkelen). Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har vel kanskje noke med at dei har sine eigne arrangement som gjer mykje meir uttelling enn ka E3 gjer, samt at dei har egne tidsskjema som dei følger. Det skal visst koste ein del å vere med på E3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 De har vel nok av baller å holde styr på nå for tiden Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har vel kanskje noke med at dei har sine eigne arrangement som gjer mykje meir uttelling enn ka E3 gjer, samt at dei har egne tidsskjema som dei følger. Det skal visst koste ein del å vere med på E3 Jepp. De får mye mer publisitet med sine egne arrangement i stedet for å bli en av mengden på E3. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Blizzard har jo 'Blizzcon'. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Strengt tatt så er de ikke akkurat et selskap som sliter med for lite omtale heller da Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette var ikke akkurat overraskende, ingen grunn for at de skal dele opp nyheter over E3 og Blizzcon når de kan fokusere alt på sin egen messe. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Blizzard har som nevnt både blizzcon og worldwide invitational så tror de har nok med sitt eget jeg. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hvor ofte er blizzcon da? skulle likt å vist datoene på disse messene E3 osv.. Lenke til kommentar
Crispo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Litt arrogant synes jeg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Ligger de å hviler på WoW inntektene? Det er jo alltid starten på slutten når man begynner å ignorere markedet. Endret 7. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kan vel ikke si at det er tilfellet når både Diablo 3 og StarCraft 2 er under utvikling. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det jeg har sett av Diablo 3 virker fryktelig kjedelig, jeg er usikker om det vil få særlig suksess. StarCraft 2 vet jeg for lite om ennå men det var vel der snakk om at gamle fans ikke likte planlagte endringer? Lenke til kommentar
qip Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Er litt enig med Theo343, Diablo 3 ser ikke så vanvittig fantastisk ut som alle skal ha det til, jeg tror at Blizzard RASKT, kan gå på det du kaller for et GAMING overkill her:P Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 hvor ofte er blizzcon da? skulle likt å vist datoene på disse messene E3 osv.. Electronic Entertainment Expo (E3) er fra 2-4 Juni i Los Angeles. Blizzcon har enda ikke fått noen dato for i år, og såvidt jeg vet er det heller ikke bekreftet at det faktisk blir en messe i år - selv om det er høyst sannsynlig. Trolig dato for en eventuell Blizzcon er Oktober, hvor billettsalget trolig vil starte Juli/August. Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Mener å ha hørt et sted at Blizzard skal begynne å lekke litt om det nye MMO prosjektet i år. E3 har vel utspilt sin rolle for lengst, så skjønner godt at de heller holder seg til Blizzcon.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det er jo alltid starten på slutten når man begynner å ignorere markedet. E3 var en dyr og dårlig måte å få vist fram spillet sitt, det var vanskelig å få oppmerksomhet uten å bruke urimelige mengder penger. Det Blizzard gjorde var det alle selskapene hadde lyst til, å lage en egen messe for å kunne vise fram det de hadde. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Poenget med å samle alle på en messe er jo at det blir ekstremt dyrt for de besøkende å reise på 200 messer vs et par stykker. Alle kan jo vise frem spillet sitt i presentasjonsvideoer på hjemmesider, trailere osv osv. Men presse og media har vel så god råd at de kan foreta flere hundre reiser i året vs. et par. Endret 7. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Poenget med å samle alle på en messe er jo at det blir ekstremt dyrt for de besøkende å reise på 200 messer vs et par stykker. E3 er begrenset til presse, så besøkende får uansett ikke komme inn der. Hvor får du 200 messer fra? Alle kan jo vise frem spillet sitt i presentasjonsvideoer på hjemmesider, trailere osv osv. Men presse og media har vel så god råd at de kan foreta flere hundre reiser i året vs. et par. Har du glemt et par ord i setningene her, ser ikke sammenhengen. Endret 7. februar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg