cool_boy Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 hey! jeg har tenkt å oppdatere biosen min.. hovedkortet mitt er et MSI 845PE men jeg finner ingen nye bios og er litt usikker på hvordan jeg flasher og installer ny bios update på kortet..noen som kan hjelpe? i fuzzy logic står det følgende om kortetbios: Motherboard: MS-6704 ver: 100 Bios: AMI OS: windows xp ver. 5.1 memory clock: 133mhz kan noen hjelpe meg å finne en nyere bios til kortet(om det finnes)? og en guide eller si kort og greit hvordan man gjør det? helst på en trygg måte..hehe vil ikke fucke det til på hovedkortet mitt=( men alt var så greit med asus sitt kort..den søkte selv etter en ny så var det bare å trykke flash..og finne den nye..så var alt gjort..men men plz help me.. tusen takk!! hilsen cool_boy Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Her er en link du kan prøve ut... Sjekk ut live update det kan du gjøre det meste med et trykk... http://www.msi.com.tw/program/products/mai...5&MODEL=MS-6704 Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 dette står når jeg søker på bios: Special note This BIOS cannot be used on 845PE Max2 (MS-6704, PCB 1.0), hva betyr det? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 dette står når jeg søker på bios: Special note This BIOS cannot be used on 845PE Max2 (MS-6704, PCB 1.0), hva betyr det? Det følger en detaljert oppskrift med bios-filene fra MSI. Har ikke testa LiveUpdate sjøl, men regner med at det fungerer. PCB-versjon etc: det sitter en klistrelapp med all nødvendig info under det nederste PCI-sporet. Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 jeg hadde verson 1 jeg :o betyr det da at det ikke finnes noen bios til kortet mitt..? for jeg finner ingen.. Lenke til kommentar
[-Zippo-] Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Bruk LiveUpdate... Fungerer veldig bra... Jeg bruker den og har ingen problemer med denne... Denne laster ned riktig bios.. Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Men en ting jeg lurer på.. Hvorfor skal du bytte bios? If it anit broke why fix it? Men her er hvertfall rett bios (Mener jeg på) http://www.msi.com.tw/program/products/mai...6&MODEL=MS-6704 Lenke til kommentar
Potetsekken Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 bruk liveupdate som zippo sier. jeg brukte det i stad og det fungerte som bare det . Du trenger nesten ikke gjøre noenting selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå