Gå til innhold

Vi lanserer web-TV

Anbefalte innlegg

Det vi trenger mer av er flere dyptgående artikler, ikke overfladiske videoer som skal nå ut til "mannen i gata".

Skal dere absolutt fortsette med dette konseptet, så må dere jaggu få med mer teknisk prat, og det må ikke gå ut over dybden til artiklene som følger med videoanmeldelsene.

Jeg er i bunn og grunn veldig enig med dette. Det er ingen tvil om at en slik video _i tillegg_ til artikkel ikke nødvendigvis fører til mindre dybde i stoffet, men igjen ser vi tegn på hvilke deler av befolkningen dere sikter dere etter.

Ellers la jeg merke til at i en test utført av Marius var det Øystein og Einar som var i videoen. Kan virke litt rart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra tiltak!

Håper å se mer tekniske data rundt det dere tar for dere. Liker personlig ikke at det blandes inn andre produkter rundt det det blir snakket om (med mindre det er to produkter som skal sammenlignes), en referanse til dem kan være greit, man får jo uansett oppgitt ulemper og fordeler og burde klare å trekke konklusjoner fra det.Klippene kunne vært noe lenger. En TV eller et noe i bakgrunn så vi hele tiden kunne sett hva dere snakket hadde vært kult.

Hadde vært kult om hver avdeling hadde (minst) en gang i måneden laget en oppsummering av måneden som gikk, og byttet på mellom ukene. Det beste hadde vært om f.eks spilldelen hatt et panel med en Nintendo, Xbox, PS fyr, på HW-siden hatt en Windows, Apple og Linux-fyr, osv for å gjøre det hele noe mer subjektivt enn Klikk og gi nyheter i et bredere spekter.

Lenke til kommentar

Dette er _IKKE_ en retning jeg vil TEK-nettverket skal ta.

Tidligere hardware-nettverket rettet seg mot entusiastene.

Her kunne vi lese om tekniske ting på et teknisk språk fordi vi LIKER det tekniske.

Det virker som om de nye eierene her kun tenker profitt og skal nå ut til "a4-mennesker" som fremdeles synes det er kult med et klistremerke på fremsiden av kameraet med hvor mange megapixler det har.

Dette blir så feil for meg.

Disse nye videoene er enda et steg i helt feil retning.

Det minner rett og slett om tv2-hjelper-deg, og det frastøter meg.

Dere har brukt å være stedet for nerder.

Stedet for de genuint interesserte.

faen ass.

Lenke til kommentar

@Twinflower

Det går jo hovedsaklig på det faglie nivået, og så lenge manuset er det samme blir det det samme om man sitter og leser eller får det på video, men synes video har sine fordeler.

... men ja, jeg ser tanken din og er litt skeptisk til det samme, og det ser ut til at mange også har gitt uttrykk for dette.

Lenke til kommentar

Synes det er rart at Tek.no ikke har kommentert ønsket om videoer på et litt høyere faglig nivå.

@pululf:

Om Tek.no ender opp som iT-avisen så tror jeg nok en del brukere kommer til å migrere. iT-avisen har ikke noen annen verdi enn underholdning, og selv om ikke overskriften virker spennende (eller spennende for den saks skyld), må man klikke på alle for å se hva saken EGENTLIG dreier seg om :p Blir spennende å se hvordan Digi blir nå som Trond Bie tar over sjefsplassen, Digi har tidligere klart å holde en noenlunde seriøs journalistikk synes jeg.

Lenke til kommentar

Dette likte jeg... :D

Man så tydelig at de var litt nervøs, men det går seg nok sikkert til etter vært. Det jeg savnet var et litt mer avslappet miljø og ikke så statisk, det ble liksom litt tomt med to personer og et bord på videoen, vist dere skjønner.

Det var veldig lett å se tregheter i programmene på produktene dere testet, noe som vi kravfulle liker og vite. Vist dere går igjennom litt større del av menyene og programmene hadde dette vært supert.

360 Graders visning av produktet samtidig som pluss og minusene kom opp var bare sexy.

Unnskyld men jeg ville ikke sett på dette som tv, heller mer om en videoanmeldelse. Men ikke vet jeg om dere planlegger noe større ut av dette.

Lyd og video kvalitet samt med oppløsning var topp

Video sier mer en 1000 bilder. :D

Lenke til kommentar

Jeg tenkte med en gang på CNET's "anmeldelser" av enkelte produkter. Amobil kommer vel ikke til å henge seg på den labre standarden.

Bli litt mer tekniske. Vi er lesere av Amobil, ikke våres egne mødre ;)

Var det bare jeg som tenkte på podcasting? Jeg hadde mer enn gjerne abbonert. Dessuten hadde dere fått en helt ny måte å markedsføre dere selv på. Folk som så videoene hadde sikkert blitt interessert i selve Amobil-siden hvis de ikke var det fra før.

EDIT: LAG EN YOUTUBE KANAL :wow:

Endret av PowerTorsk
Lenke til kommentar

Tek.no legger ut videoer og responsen vi kommer med er

" det ser ut som han tisser"

" Er han ikke litt grønn"

" bordet er for lavt"

" han så i kamera"

" jeg liker ikke video"

" ånei ikke mer video, da må jeg scrolle 2 hakk mer"

" hvorfor sløser dere penger på dette"

:love:

Synnes heller de som kunne gjort det bedre skal laste opp sin egen video for å vise og ikke bare sitte å småpirke.

Konkrete forslag som bredere støtte osv blir noe annet

Endret av War
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...