hitokiri Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nå kan du se testene våre på video. Les mer Lenke til kommentar
M4c Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 For oss som ikke liker flash, kan dere ikke linke til en MPEG4-fil også? Lenke til kommentar
tomin Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 meget bra tiltak dette her Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Stilig. Litt irriterende med den grønne "haloen" rundt folka, men men ... Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er ikke positiv. Jeg syes stort sett at videoer er langt mindre intressante enn artikler. De tar mye lengre å se enn tiden det tar å lese en artikkel og innholdet er oftest langt mer overfladisk. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er et bra alternativ med nett-tv, men bare ikke la det gå ut over dybden i artiklene. Ellers så merkes det at dere ikke har gjort dette så mye, men det går seg nokk til I det første klippet det linkes til er det grønt ommriss rundt personene. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Av en eller annen grunn virker ALDRI (da mener jeg ALDRI) videoene deres her hjemme.. Noen porter jeg må åpne? Virker nemlig hos pappa. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Veldig bra Tips: ikke stå så nærme den grønne veggen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det ønskes sterkt litt mer teknisk prat i videoanmeldelsene. Greit at dere prøver å komme ut til Ola Nordmann med anmeldelsene deres men dere blir for knapt for de vanlige leserene deres som krever en del mer. Uansett, så er det utrolig bra at dere tør å kjøre på med dette og med litt mer øving foran kameraet så forsvinner vel den meste av nervøsiteten hos anmelderne Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette syns jeg er meget positivt, liker video tester mye bedre enn artikler. Faktisk ender det med at jeg bare leser konklusjonen, men fra nå av får jeg med meg hele testen Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Flott tiltak! Men jeg har noen innspill: -Bli litt mer tekniske -Snakk med hverandre og ikke rett i kamera, det blir så tilgjort. Ha en dialog. -Gjerne enda litt høyere oppløsning på videoen. Noen ganger blir litt uskarpt. Noen kommer helt sikker til å klage på det siste forlaget, men da foreslår jeg at dere heller har videoer i forskjellig størrelser slik at de på "luselinjer" også kan se snuttene. Endret 6. februar 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mye svelging og smatting i begynnelsen av Nokia testen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mye svelging og smatting i begynnelsen av Nokia testen Onay, menneskelige ting i en video... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 videoen er for krevende for MSI Wind-brukere med FF virker det som, lyden er perf men videoen hakker selv etter pre-lasting. Muligheten for fullskjerm bør være tilstede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Nei, nei nei... Ikke flere videoanmeldelses-sider, det er nok av slike labre sider allerede Det vi trenger mer av er flere dyptgående artikler, ikke overfladiske videoer som skal nå ut til "mannen i gata". Skal dere absolutt fortsette med dette konseptet, så må dere jaggu få med mer teknisk prat, og det må ikke gå ut over dybden til artiklene som følger med videoanmeldelsene. Det ønskes sterkt litt mer teknisk prat i videoanmeldelsene.Greit at dere prøver å komme ut til Ola Nordmann med anmeldelsene deres men dere blir for knapt for de vanlige leserene deres som krever en del mer. -Yepp. -Bli litt mer tekniske-Snakk med hverandre og ikke rett i kamera, det blir så tilgjort. Ha en dialog. -Gjerne enda litt høyere oppløsning på videoen. Noen ganger blir litt uskarpt. Nettopp Endret 6. februar 2009 av Slettet-45jaQkrH Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 videoen er for krevende for MSI Wind-brukere med FF virker det som, lyden er perf men videoen hakker selv etter pre-lasting. Muligheten for fullskjerm bør være tilstede. Uten overklokking og uten iført strøm opplevde jeg også at bildet lå litt etter lyden på min Wind (Firefox). Men etter å ha avsluttet andre program som MSN og uTorrent så gikk det fint. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Takk for innspill! Vi blir selvsagt mer kameravante etter hvert som vi får mer erfaring foran et flertall kameraer og et stort flertall LED-baserte lyskastere Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Mye svelging og smatting i begynnelsen av Nokia testen Onay, menneskelige ting i en video... Å rape, eller fise er menneskelig det og. Men bør unngåes. Samme som å si "Eeeeeeeeh..." hele tida og. Endret 6. februar 2009 av Sinnapels Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så noen sekunder av dere nå i videoen om C905. Dere er visst ikke vant til å stå på "tv", men jeg er sikker på at det bare er en startfase. Utifra det jeg vet og så nå kommer det til å bli veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg