Fumler Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hallo. Musikksmaken min er litt spesiell, jo mere bråk, jo kulere er det, så jeg hører på mest heavy metal / trash metal og bitte litt hardstyle. Men, her om dagen fikk jeg en link til en myspace profil, cookie monsta er navnet. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=286852748 Ginger Pubes og Me Want Cookies er de jeg liker, veldig hard dubstep, også kalt "skitten dubstep". Lurer på om det er noen dubstep album med slike sanger og ikke bare den rolige dubsteppen? Eller noen internett sider med slik musikk. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
blured Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 En stund siden denne tråden ble postet nå men, uansett... du kan ta en titt på denne tråden her. Mulig du ikke kan lese det da endel av siden krever medlemsskap, om så tilfelle kan jeg sikkert quote det her. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 The Bug er kan være et alternativ kanskje. Minner meg på visse steder om en blanding av det lille jeg hørte av Cookie Monsta og Roots Manuva. Dessuten har du jo litt tyngre og roligere (som du ikke ville ha?) Burial. Helt fantastisk musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå