CypheroN Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er vel det som er å bli eid Lenke til kommentar
Zirgo Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Kompis av meg som fjernet sivilstatusen sin, og da kommer det automatisk opp "Olav er ikke lenger oppført som enslig", hvorav en annen kompis kommenterer "fant du ikke alternativet "desperat"?"... At vedkommende har litt dårlig med sjølironi gjorde det hele enda artigere. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har ei emo på skolen som hadde "Gråter" og "Ler Ondt x)". Hun er freak for å si det mildt, og har ingenting med mine emo-fordommer å gjøre. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ganske intern humor, men forskjellige folk satt hjemme og øvde på kjemi og fysikk da vi skulle ha prøver. Utrolig hvor mye rart som kom ut av det. (klikk) Lenke til kommentar
signii Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ganske intern humor, men forskjellige folk satt hjemme og øvde på kjemi og fysikk da vi skulle ha prøver. Utrolig hvor mye rart som kom ut av det. (klikk) Haha, den der var genial! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 "Har nettopp vært ute å røykt" Pappa kommenterer: "Det får du ikke lov til ******, dette får vi ta en prat om når jeg kommer hjem" :!: "Erik har nettopp runda Facebook. Venter på oppfølgeren." Ganske intern humor, men forskjellige folk satt hjemme og øvde på kjemi og fysikk da vi skulle ha prøver. Utrolig hvor mye rart som kom ut av det. (klikk) Så ufattelig bra, alle tre! Min siste: ******* Har fått svineinfluensa Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Haha, så jævlig genialt^^ Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) - X changed his status to SINGEL - "X er nå HELT singel etter at han fersket Y(dama) og en type pulene på sofaen!" edit: Hvordan kunne jeg glemme den aller beste, til Wulffmorgenthaler: "Ute og raner litt" Endret 30. april 2009 av zeltex Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 "Har nettopp vært ute å røykt" Pappa kommenterer: "Det får du ikke lov til ******, dette får vi ta en prat om når jeg kommer hjem" :!: "Erik har nettopp runda Facebook. Venter på oppfølgeren." Ganske intern humor, men forskjellige folk satt hjemme og øvde på kjemi og fysikk da vi skulle ha prøver. Utrolig hvor mye rart som kom ut av det. (klikk) Så ufattelig bra, alle tre! Min siste: ******* Har fått svineinfluensa Den havnet i min hjem-side også! hva het den du så den hos til fornavn? Lenke til kommentar
Zirgo Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) På en søndagsformiddag: "Stine har fått fyllesvininfluensa" Endret 14. mai 2009 av Zirgo Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 "akkurat kommet hjem fra skolen :)ganske sliten hehe men skal på trening etterpå og så på spinning gleder meg =D hehe trening er livet jaja <3<3 så blir det lekser i kveld det må jo gjøres hehe :D" Den ene dagen mer komisk enn den andre. Kanskje det bare er meg som har dårlig humor. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Haha, så jævlig genialt^^ Åhåhå! Genialt. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 "akkurat kommet hjem fra skolen :)ganske sliten hehe men skal på trening etterpå og så på spinning gleder meg =D hehe trening er livet jaja <3<3 så blir det lekser i kveld det må jo gjøres hehe :D" Den ene dagen mer komisk enn den andre. Kanskje det bare er meg som har dårlig humor. Hehehehehe. Lenke til kommentar
Fosdahl Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Haha, så jævlig genialt^^ Rofl.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Blahh. My Dad Is Makinq Me Transfer To Issac Newton. Because I`m Always Cominq Home Late Like At 6 Or 7. && Hes Like Yur Prollie Not At The Park Yur With Yhur Bf. He Also Sayd That Im Prollie Beinq A Whory Slutty Bitch. Makinq Out With My Boyfriend. && Hes Like Yhur Friends Are Bad Influences. Amagad lizm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå