Gå til innhold

De beste Facebook-statusene


Zirgo

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Kompis av meg som fjernet sivilstatusen sin, og da kommer det automatisk opp "Olav er ikke lenger oppført som enslig", hvorav en annen kompis kommenterer "fant du ikke alternativet "desperat"?"... :D At vedkommende har litt dårlig med sjølironi gjorde det hele enda artigere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
"Har nettopp vært ute å røykt"

 

Pappa kommenterer: "Det får du ikke lov til ******, dette får vi ta en prat om når jeg kommer hjem"

 

:!:

"Erik har nettopp runda Facebook. Venter på oppfølgeren."
Ganske intern humor, men forskjellige folk satt hjemme og øvde på kjemi og fysikk da vi skulle ha prøver. Utrolig hvor mye rart som kom ut av det. :p

395111.jpeg

(klikk)

 

Så ufattelig bra, alle tre!

 

Min siste: ******* Har fått svineinfluensa :wee:

Lenke til kommentar
"Har nettopp vært ute å røykt"

 

Pappa kommenterer: "Det får du ikke lov til ******, dette får vi ta en prat om når jeg kommer hjem"

 

:!:

"Erik har nettopp runda Facebook. Venter på oppfølgeren."
Ganske intern humor, men forskjellige folk satt hjemme og øvde på kjemi og fysikk da vi skulle ha prøver. Utrolig hvor mye rart som kom ut av det. :p

395111.jpeg

(klikk)

 

Så ufattelig bra, alle tre!

 

Min siste: ******* Har fått svineinfluensa :wee:

Den havnet i min hjem-side også! :p hva het den du så den hos til fornavn?

Lenke til kommentar

"akkurat kommet hjem fra skolen :)ganske sliten hehe men skal på trening etterpå og så på spinning gleder meg =D hehe trening er livet jaja <3<3 så blir det lekser i kveld :( det må jo gjøres hehe :D:D"

 

Den ene dagen mer komisk enn den andre. Kanskje det bare er meg som har dårlig humor.

Lenke til kommentar
"akkurat kommet hjem fra skolen :)ganske sliten hehe men skal på trening etterpå og så på spinning gleder meg =D hehe trening er livet jaja <3<3 så blir det lekser i kveld :( det må jo gjøres hehe :D:D"

 

Den ene dagen mer komisk enn den andre. Kanskje det bare er meg som har dårlig humor.

Hehehehehe. :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Blahh. My Dad Is Makinq Me Transfer To Issac Newton. Because I`m Always Cominq Home Late Like At 6 Or 7. && Hes Like Yur Prollie Not At The Park Yur With Yhur Bf. He Also Sayd That Im Prollie Beinq A Whory Slutty Bitch. Makinq Out With My Boyfriend. && Hes Like Yhur Friends Are Bad Influences.

 

Amagad lizm..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...