Dumrian Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Point proven. Niks. Er Miss South Carolina også juks? Miss South Carolina er amerikansk. Jeg har hørt boliger i USA er på billigsalg den siste tida. Kanskje vi burde gå sammen og sende noen over? Mø Bæ Lenke til kommentar
.... Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Endret 11. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Så det finnes ikke så dumme mennesker i Norge, men de finnes i andre land? Jeg foretrekker å tro at det nedenstående er unikt amerikansk, ja. Vel, jeg har bodd på Toten, jeg vet bedre. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Haha, beste sida! Ferner-Fredriksen Synsk far som gir Bentley Aldri mer Ullern Gods på Bærum og Pels. Loler Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ganske komisk, men i dag mottok jeg en kommentar på bloggen min fra "selveste" Ferner-Fredriksen. Les kommentaren Først tenkte jeg at dette bare var en eller annen rik idiot, men etter å ha lest på siden, er det åpenbart at dette bare er tull. Latterlig morsomt uansett Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Håhå, du burde være stolt, kajac! Hvis det er han da, eller en moroklump som driver gjøn. Jeg kunne lett ha gjort det samme :b Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg kunne lett ha gjort det samme :b Bevis det Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg kunne lett ha gjort det samme :b Bevis det Okei? Nå skriver jeg følgende kommentar i bloggen: "Forresten du, jeg glemte å nevne at jeg kanskje ikke er den jeg utgir meg for å være. Et såkalt alias. Eller kanskje jeg er inkognito. Eller kanskje jeg er meg selv likevel. Blir du forvirret? Bra!" Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg kunne lett ha gjort det samme :b Bevis det Okei? Nå skriver jeg følgende kommentar i bloggen: "Forresten du, jeg glemte å nevne at jeg kanskje ikke er den jeg utgir meg for å være. Et såkalt alias. Eller kanskje jeg er inkognito. Eller kanskje jeg er meg selv likevel. Blir du forvirret? Bra!" Og hvordan vet jeg at du ikke er han snobben da? Neida, bare tuller med deg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg er han snobben Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Her er duden på Facebook for de som har en far som tjener mer enn 1,5 mill Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Her er duden på Facebook for de som har en far som tjener mer enn 1,5 mill count me in;)............neida jeg bruker ikke facebook engang. hva er vitsen med å chatte med en tullekopp figur som bare gir tullesvar tilbake. "yo,skjer'a?.........er du i kragerø for tiden?" svar: "nei, akuratt nå spiller jeg fotball med beckham" vært moro å bare melde seg inn på facebook bare for å se om han faktisk sjekker skattelistene når jeg add'er han. Endret 9. februar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Han adda meg i dag morges... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Han leser garantert denne tråden. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Han adda meg i dag morges... faren din tjener over 1,5mill,eller testet du bare om han faktisk leste skattelistene? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er jo bare kødd. Hvorfor spinne på det? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fordi det er gøy å lage spekulasjoner, så klart Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Er jo bare kødd. Hvorfor spinne på det? jajaja,selvsagt. bare lurte på hvor langt h*n strakte seg i spøken sin. om h*n faktisk rejecta folk som ikke stod til vilkårene om adding på facebook. Endret 10. februar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fordi det er gøy å lage spekulasjoner, så klart det er vel strengt tatt det denne tråden går ut på eller hva? hvis man leser trådtittel så sier vel den klart og tydelig at her skal det spekuleres. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fordi det er gøy å lage spekulasjoner, så klart det er vel strengt tatt det denne tråden går ut på eller hva? hvis man leser trådtittel så sier vel den klart og tydelig at her skal det spekuleres. Ja. Da var det vel et tåpelig spørsmål i utgangspunktet, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå