vegardw Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er jo helt klart at dette er tull! Trenger vel strengt tatt ikke bevis for det. Men hvorfor skulle en så rik fyr ha google reklame på siden sin ? Er nok en student som spøker, og fant ut han kunne prøve å tjene litt penger i samme slengen. Enig at det er helt innlysende og at man ikke behøver bevis. Men TheMartine spurte nå en gang om bevis, så da fikk hun det En annen kjekk ting for han bak siden er jo at en hel haug sider linker til overklassen.no, og når han da linker videre til webdesign-siden sin derfra er vel ikke det akkurat skadelig for google-rangeringen til webdesign-siden Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hehehe, jada, jeg skjønner (i det minste håper) at det er kødd. Fryktelig artig side også, må jeg bare si Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Uansett om det er tull eller ikke, så er det hvertfall en genial side. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg vil ha bevis. Bevis, sier jeg! Litt i tvil om jeg skal poste dette, siden å se hvor mange som tror det er ekte er omtrent like morsomt som selve siden. At overklassen.no er registrert på et enkeltmannsforetak med adresse på en studenthybel i Bergen er iallefall et sterkt indisium http://www.norid.no/domenenavnbaser/whois/...1&sok=s%F8k Og samme enkeltmannsforetaket står bak Appelsinen Web Design, som det linkes til under "phete linker" på overklassen.no Det finnes heller ingen "Ferner-Fredriksen" verken i skattelistene på nett eller telefonkatalogen.no Fortsatt overbevist om at det er ekte? E-posten for domenet er [email protected]. Den første nyheten fra overklassen er jo en som er lagt inn fra overklassen.no. Jeg tror dette er et webdesignprosjekt for appelsinen.no. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg tror det er en konspirasjon. Lenke til kommentar
.... Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Endret 11. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva beviser dette? Det finnes jo faktisk mennesker som er så dumme. Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ingen som legger merke til at han som regel sitter i helt vanlig stue-stol og ikke viser seg frem andre plasser i det såkalte godset? Pøh. Han ligger jo i solariet, sitter i boblebassenget og står masse foran speilet i den classy entreen sin. Det finnes ikke tvil i mitt hjerte om at dette er autentisk. Det er kødd, ta det med ro, hvorfor tar du det som om det ver ekte. Sjalu? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er kødd, ta det med ro, hvorfor tar du det som om det ver ekte. Sjalu? Hehe, sjalu ja. Det kan du skrive opp. Nei, jeg vil bare skape litt debatt rundt saken. Det er så kjedelig når alle er enige :b Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Virker som en parodi på en som virkelig eksisterer, selvfølgelig overdrevet. Jeg ser skikkelig for meg han der på bildene skrive sånne greier Lenke til kommentar
.... Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Endret 11. februar 2012 av .... Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det finnes jo faktisk mennesker som er så dumme. Niks. Joda. Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er bare tull. Nei, jeg spekulerer ikke. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Joda. Åh...jeg døde litt inni meg nå. Men igjen: Point proven. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Point proven. Niks. Er Miss South Carolina også juks? Lenke til kommentar
suzpaz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det er bare kødd, slapp av Endret 18. februar 2009 av suzpaz Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 "Behandler tvister i Aksjekonkurransen. Gründet tidlig Hofland Industrier, som også opererer under navnet Appelsin Web Design. Har i to år på rad kalkulert formuen til Norges 400 rikeste for Kapital. Habil saksofonspiller og bandydommer." Det leder meg til å tro at Overklassen.no bare er et skalkeskjul hvor han kan leve ut sitt sanne jeg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Miss South Carolina er amerikansk. Så det finnes ikke så dumme mennesker i Norge, men de finnes i andre land? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå