TheMartine Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Og alle som har jævlig mye vil alltid være sikre på at alle som har mindre enn dem er misunnelige. ...og sånn går no dagan. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ikke alle rike er sånn. Som oftest er det dem som har måttet slite seg opp til øvre middelklasse som higer mest etter å få oppmerksomhet. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Mulig, jeg aner ikke. Liker bare å generalisere og stigmatisere, jeg. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Er det kødd eller ikke? xD Altså; er han egentlig så rik, men bare kødder med å være så eplekjekk, eller er han "skuespiller" eller bare en som underholder? Lurer fælt! Han er jo så seriøs på bloggen og skriver til folk og sånt ? Og hva med bildene? Sjampanje, båter, biler... Er det bare rekvesitter? Ja, og hva med facebooken? Er den fake og? Endret 18. juli 2009 av robbern9292 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Les hele tråden du, så får du svar. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Håpte jeg slapp å lese gjennom alle ti sidene da... Derfor jeg spør. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg tror nok han er fra Bærum men tar på seg den eplekjekke tonen utelukkende for å provosere folk. Han vet utvilsomt hvordan han skal framstå som den mest blærete typen ever og jeg tror ingen klarer å være slik han er, i virkeligheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Oig hva skal DET bety (lol Trond Kirkvaag) Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 "Mange tror at jeg bare er ekspert på mote og party, men jeg følger faktisk med på hva som skjer i verden oxo. I morgen er det en stor dag. USAs kanskje største kjendis, presidenten, skal begynne på jobb i The White House i New York. Det som er spezz med USAs nye president Barack Obama, er at han blir USAs 2. svarte president etter Martin Luther King. George Bush var ikke så sykt poppis i Norge akkurat, pga at han angrep Vietnam og sånn, og mange mennesker mistet livet. Vi får håpe at Obama ikke blir like upopulær, og at han ihvertfall ikke angriper Nikki Beach eller Ocean Club på Marbella. Da må jeg i hvertfall booke om mine flybilletter, og kaste den nye hvite dressen jeg hadde tenkt å bruke." Naturligvis ikke seriøst. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Herregud, jeg vet hvem fyren som driver siden er. Han går BI i Oslo og lagde siden for å se hvor mange han klarte "å lure". Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Han er en student fra Bergen. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det virkelige navnet hans er Erik Hofland Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 God idé, la oss gå igjennom hele tråden på nytt. Eller gi oss nye opplysninger? Det første som slo meg da jeg så siden, var at dette må være et eller annet SV-stunt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå