Flexi Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Overklassen.no Dette her må vel være tull? "Jeg henger bare med folk som er av bra ætt. Hvem som er det, finner man på skattelistene" Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 At du i det hele tatt er åpen for at dette kan være på alvor tyder på at selvironisk satire fra Bærumstraktene er vel tiltrengt. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Haha, morsom side. "Det feteste vi gutta gjør, er når Gustav tar oss med til Stockholm, og vi svir av en gjennomsnittlig industriarbeiders månedslønn hver på en helg..." Lenke til kommentar
War Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Selv om det er tull så er de jeg kjenner fra bærum sånn. En dag sa han til meg at det er så deilig å gå rundt på Tøyen i Oslo. Der kan man gå ut å kjøpe brød uten å dusje først. Det måtte man tydligvis i Bærum. Og ja de bruker millioner på russebussen, går i hvitt tøy , har en lysebøå genser over skuldrene og sitter på brygga med postgirobygget på fult. Det er også flaut å gå på mekken , foreldre presser barna til å velge allmenn. Så bare ironi er det ikke. Endret 6. februar 2009 av War Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Onay...bærumsossene kommer å invaderer oss Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Selv om det er tull så er de jeg kjenner fra bærum sånn. Er jo det som gjør det så bra. Passe mengde selvironi og selvinnsikt. Synes den var bra. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) selvsagt er den siden tull. Endret 16. juli 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den siden gjør meg irritert, men morsomt egentlig Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Mye bra! Prøv og google navnet: Nicolay Ferner-Fredriksen. http://www.intensedebate.com/people/Ferdinand Denne er skummel: http://eileenk.blogg.no/1231331256_hilsen_fra_thailand.html Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvor vet dere at det er tull? Hm? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvor vet dere at det er tull? Hm? 1,5mill i året betyr ikke at man er rik i den forstand,skal man være rik-rik så må man tjene over 5mill i året. helst over 10mill. da er du rik. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvor vet dere at det er tull? Hm? 1,5mill i året betyr ikke at man er rik i den forstand,skal man være rik-rik så må man tjene over 5mill i året. helst over 10mill. da er du rik. Hahaha. Okei...men det kan jo hende han prøver å leve som om han er "rik nok", da. For real, lzm. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hvor vet dere at det er tull? Hm? 1,5mill i året betyr ikke at man er rik i den forstand,skal man være rik-rik så må man tjene over 5mill i året. helst over 10mill. da er du rik. Hahaha. Okei...men det kan jo hende han prøver å leve som om han er "rik nok", da. For real, lzm. det er mange wannabes omkring. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Denne er skummel:http://eileenk.blogg.no/1231331256_hilsen_fra_thailand.html D: Og commentsene er enda verre! Se på avatarene, det er brunkremmonstre, attention whores og guidos over hele linja. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Et par innlegg som gikk på person er slettet. Man skal holde seg til sak - ikke person. Med andre ord er det saken dere skal diskutere, og ikke hverandre. Personangrep er noe som vi absolutt ikke tolererer, og bidrar ikke til annet enn off-topic og dårlig stemning. Så hold dere til saken nå. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Minner meg om vierkeege.tk. Denne er bare mye mer forseggjort. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Selv om det er tull så er de jeg kjenner fra bærum sånn. En dag sa han til meg at det er så deilig å gå rundt på Tøyen i Oslo. Der kan man gå ut å kjøpe brød uten å dusje først. Det måtte man tydligvis i Bærum. Og ja de bruker millioner på russebussen, går i hvitt tøy , har en lysebøå genser over skuldrene og sitter på brygga med postgirobygget på fult. Det er også flaut å gå på mekken , foreldre presser barna til å velge allmenn. Så bare ironi er det ikke. At man må dusje først for å få kjøpt brød er det dummeste jeg noen gang har hørt, LOL. Det med russebussen er vel litt sant... Det med mekken er vel ikke helt sant. Er vel noen foreldre som er sånn, men tviler på at det fleste er sånn... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe. Det beste av alt er at det er google reklame på siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå