andre3028 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hei, har fått meg viasat nå, men på kanalene viasat nature, viasat history, viasat explorer og på zone reality så er det ikke tekst på programmene som går der. Er det sånn hos alle eller er det kun hos meg? er ikke sånn veldig farlig, men hadde vært greit med tekst så jeg får med meg litt mer. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 kan legge til at vi har 2 tunere i huset, den i stuen er det tekst på men den på rommet mitt er det ikke tekst på.. Har sjekka at det står på norsk undertekst og, er samme på begge tvene Lenke til kommentar
PetterM123 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 kan legge til at vi har 2 tunere i huset, den i stuen er det tekst på men den på rommet mitt er det ikke tekst på.. Har sjekka at det står på norsk undertekst og, er samme på begge tvene Saken er nok den at viasat sender med en haug av undertekster, min TV (sony w4000) viser bare de 4 første, og norsk ligger ett sted fra 5-9. Slike problemer lar seg løse med en oppgradering av programvaren i tuner eller i TV'n. For min del er det en firmware oppgradering som skal til. Fikk tak i denne i går, så da skal det løse seg for meg. Mvh Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå