1-2-3 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei! Har nettopp kjøpt meg ny PC. HP Pavilion dv6899. Kjøpte den i går, og har brukt noen timer på å installere diverse programmer. AVG, ZoneAlarm, Ad-Aware f.eks, i tillegg til oppdateringer fra Windows. Har også brukt et program som heter Decrapifier for å slette alle programmer som følger med som jeg ikke vil ha. Nå har jeg fått et problem. Etter å ha brukt Firefox en stund, vil plutselig ikke sidene lastes lenger, og jeg må restarte PC-en for å få orden på problemet. Samme med Internet Explorer. Jeg har trådløst nettverk og forbindelsen er bra. Jeg koblet fra og koblet til igjen uten at det hjalp. Noen som aner hva som kan være galt? Har AVG, ZoneAlarm eller Ad-Aware skylda, eller slettet jeg et program jeg ikke burde ha slettet da jeg kjørte Decrapifier? (Jeg var veldig forsiktig) Takk for svar! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Prøv å tilbakestill ZoneAlarm eller deaktiver den for å se om det løser problemet. Hjelper det så må du vel sette opp litt mindre kresen brannmur. Kan også være at du må inn på bredbåndsruteren din og sette opp at den skal godkjenne PCn din på nettet. Lenke til kommentar
1-2-3 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Det kom nok en Windows-oppdatering nå. Kanskje den løser problemet. Jeg prøvde å deaktivere ZoneAlarm, men det hjalp ikke. Skal sjekke routeren. Er forresten ZoneAlarm en ok brannmur, eller finnes det andre og bedre alternativer? Jeg har tilgang til Norman gjennom nettbanken, men lisensen min "forsvant" med den gamle PC-en som er ødelagt. Men det er nok mulig å ordne. Bør jeg installere Norman igjen, eller er AVG + f.eks. ZoneAlarm like greit? Har irritert meg over at Norman-brannmuren spør meg om jeg vil tillate eller nekte programmer adgang hele tiden. Men ZoneAlarm synes å være like ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå