hitokiri Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Her ønsker vi tilbakemeldinger om TekTV. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Genialt! Skal begynne å følge med på dette! M en det må IKKE bli som KlikkTV der de snakker 30 minutter med random dårlige vitser og 5 minutter saklige ting... Gleder meg .Salbu! Lenke til kommentar
pxK Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Eneste som jeg reagerte på var at bakgrunns motivet var kjedelig og ikke passet helt inn. Blir sikkert bedre etterhvert Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så genialt! Testene her er allerede sinnsykt bra, og det eneste som kan gjøre de bedre er video! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Artig med greenscreen, fargen skinner i bordet og rundt kroppen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Stort sett fint, men tror kanskje ikke det hadde skadet med noen litt mer "kameravennlige"/kameravandte mennesker som presenterte produktene. Tenker særlig på typen som står til høyre i bildet under presentasjonen av Nokia 5800 Xpressmusic. Virker veldig stiv og nesten ukomfortabel foran kameraet, samtidig som det nok ikke hadde skadet om de begge satt nede f.eks. foran et skrivebord eller noe i den duren. Blir litt rart når høydeforskjellen på folkene blir sånn at du tydelig legger merke til det, imo. Lenke til kommentar
exenpipp Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg syntes Marius Valle var ganske stressa, og virket skjelven i stemmen. Og noe jeg syntes manglet var en god introdusering. Dere sa velkommen til Tek TV, fint, men dere kunne også sagt hva dere heter (Hallo, mitt navn er... Og i studio har vi...). Og så ser det så snodig ut når dere spør hverandre om ting, og så svarer dere ikke til hverandre - men inn i kameraet. Dere trenger ikke å glane på hverandre, men ta å titt litt på hverandre og så svar inn til publikum (kamera). Det jeg også kunne likt var at dere viste telefonen mer. Som menyene, tastene og slikt. Klådd litt på mobilen, liksom. Og hvorfor er det en annen person som snakker om mobilen enn den som har skrevet testen? Og dere trenger ikke å si hvor testen ligger da vi allerede er inne på testen! Men dere har absolutt mye positivt i videoene deres! Bildekvaliteten er meget bra, fint med oppsummering og karakter. Jeg syns også Øystein er en god programleder, han virker selvsikker og oppfører seg som om han har vært programleder i TV2 hjelper deg mange ganger. Testen av Nokia 5800 var den absolutt beste! Håper dere tar og tenker litt på det jeg sa, og fortsett den gode jobben. P.S. enig Salbu! KLIKK TV er veldig off-topic program. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg er enig med exenpipp i noen punkter. Enig i at Marius Valle virket litt stressa, men jeg må si at jeg tror dette kommer mer eller mindre av seg selv over tid. Hvis dette er et konsept som vil bli bygget på, tipper jeg de vil bli mer og mer vant til å stå foran et kamera. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Syns dette var bra saker! Lenke til kommentar
Bonaqua123 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Bedre enn å lese 4 sider med testing Kunne kanskje vist litt mere hva de forskjellige mobilene kan også Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dette er rett og slett fantastisk. Håper dere klarer å mestre videoanmeldelser skikkelig da. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg syntes Marius Valle var ganske stressa, og virket skjelven i stemmen. Og noe jeg syntes manglet var en god introdusering. Dere sa velkommen til Tek TV, fint, men dere kunne også sagt hva dere heter (Hallo, mitt navn er... Og i studio har vi...). Og så ser det så snodig ut når dere spør hverandre om ting, og så svarer dere ikke til hverandre - men inn i kameraet. Dere trenger ikke å glane på hverandre, men ta å titt litt på hverandre og så svar inn til publikum (kamera). Det jeg også kunne likt var at dere viste telefonen mer. Som menyene, tastene og slikt. Klådd litt på mobilen, liksom. Og hvorfor er det en annen person som snakker om mobilen enn den som har skrevet testen? Og dere trenger ikke å si hvor testen ligger da vi allerede er inne på testen! Men dere har absolutt mye positivt i videoene deres! Bildekvaliteten er meget bra, fint med oppsummering og karakter. Jeg syns også Øystein er en god programleder, han virker selvsikker og oppfører seg som om han har vært programleder i TV2 hjelper deg mange ganger. Testen av Nokia 5800 var den absolutt beste! Håper dere tar og tenker litt på det jeg sa, og fortsett den gode jobben. P.S. enig Salbu! KLIKK TV er veldig off-topic program. enig.. sitt på en stol med et bor foran, snakk med verandre(ikke kameraet)ser litt teit ut. de virker stresa, men bra kvalitet på videoen og bra lengde (introen er bra ) Lenke til kommentar
opis Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Veldig bra! gir et godt inntrykk av Produktet!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 En ting jeg savner er kanskje en liten buffer-funksjon for folk som ikke sitter på så alt for raske linjer så videoen kan stå noen sekunder og buffre før den starter. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det hadde ært fint med noen som kan høres naturlige ut foran kameraet. Og ikke se inn i kameraet for svarte! Det er ikke oss du svarer, det er ham som stilte spørsmålet! Lenke til kommentar
TertnesGutt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Virket for innøvd for min smak. Var ikke spessielt engasjerende og spennende og se på! Men kult konsept, gleder meg til å se det utvikle seg:D Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nå så jeg anmeldelsene av mobiltelefonene, og jeg må si jeg savner mer bruk av mobiltelefonen under testen. Det jeg ser mest frem til er spillanmeldelser, men for all del, ikke gjør det på samme måten, for det kommer ikke til å fungere! Noe aka gametrailers og IGN sine anmeldelser er å foretrekke. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Synes dere gir en bra presentasjon av mobilen (selv om dem gjerne kan si litt mer om dem). Liker også oppsumeringen. Men det hadde ikke gjort noe om de hadde hatt en mer naturlig samtale seg imellom og slutte og stirre inn i kameraet. Forhåpentligvis blir dem mer komfortable etterhvert, for nå virker dem usikre og ut til og ville være et helt annet sted en foran kameraet. Foruten Øystein da, ser ikke ut til at dette er første gang. Vil også si at jeg synes det er veldig bra at dere starter med videoanmeldelser og håper dere starter med det samme for spillanmeldelsene. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ville heller kalt løsningen noe annet. TV innebærer for meg og de fleste jeg kjenner at man får en kontinuerlig stream uten å selv måtte gjøre valg. Altså en bildeversjon av nettradio. Absolutt et positivt innslag som jeg ser frem til at blir utviklet videre. Gjerne spesielt nyttig ifm. spillanmeldelser. Lenke til kommentar
skoTner Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ikke bruke bord med blank overflate. Greenscreen gir gjenskinn i bordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå