rvaag Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg skulle laste ned programvare fra Nokia til min 3560,og da låste hele mobilen seg...jeg måtte skru den av med å ta ut batteriet...og når jeg startet den igjen fikk jeg feilmeldingen.. "oppstart av telefon mislyktes. Kontakt din lokale forhandler" Noen som vet hvorfor dette skjedde...og hva kan være galt? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 nokia vettu.. skjedde 8 ganger på 2 uker med min 3330.. fikk helt samme meldingen. ta den med til et service-sted, de later som de fikser den, men du får bare en ny.. du mister kansje alt du hadde på den... Lenke til kommentar
rvaag Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 kjipt....fikk den i går...hadde akkurat begynt å bli moro! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Du kan jo prøve å taste inn: *#7370# Da formaterer du telefonen. Lenke til kommentar
rvaag Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 får ikke skrevet det npår jeg ikke kommer inn på telefonen.... Må man betale noe ved service,eller går det på garantien? Lenke til kommentar
ingrid Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 jeg syens du bare burde gå opp der du kjøpte den så ser de hva de må gjøre. ( kanskje du har gjort en feilsom de kan fixe ) MEN de BURDE gå på garantiden din på mobilen!! hva var det du skulle med den mld på mobilen ? hvilket program ? Koz Ingrid :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Det er nokia det! Seriøst, ta den med til en forhandler, jeg hadde byttan da, skulle aldri gått rundt med noe windows lignans mobil:p Lenke til kommentar
rvaag Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Skulle laste ned lyd-oppdatering til kameraet... Og at det er en "windows-mobil" gjør meg ingenting....Mobilen er helt konge den! Men ikke akkurat nå da...hehe Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Den meldingen kom en gang hos meg også, etter at jeg hadde installert et mongo program. Men jeg bare slo av og på mobilen, så plutselig funket den igjen... (og så uninstallerte jeg selvsagt programmet). Regner med du har prøvd det et par ganger... Prøv å start mobilen uten MMC kortet? Lenke til kommentar
rvaag Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Har prøvd det noen ganger ja...funket ikke uten MMC heller.... Er nok bare å sende den til service... Håper den varer mer enn en dag neste gang da.. Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Det har skjedd meg en del ganger også.... Jeg prøvde å skru av å på mobilen mange ganger og til slutt funka det... Lenke til kommentar
puts Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Skulle laste ned lyd-oppdatering til kameraet... rvaag: Hvor fikk du tak i lyd-oppdatering til kameraet? Har lett over alt etter det Lenke til kommentar
rvaag Skrevet 19. april 2003 Forfatter Del Skrevet 19. april 2003 Du finner den på sidene til nokia.... Linken ligger ute i en annen post her i forumet... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 kan noen gi meg et bokmerke om å få tatt opp lengre?? går det ann? hvordan.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå