no_viking_no Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 hei, har problem med sentrallås i det siste. kort sagt: sentrallås fungerer som den vil. hvis jeg klarer å låse bilen etter mange forsøk, så kan skje at systemet låser seg opp etter noen minutter/timer, vinduer går ned og bilen står ulåst. er det noen som vet hva det kan vare og om det kan repareres på egen hånd ?. måtte ta ut sikkringer nå, eller risikerer at bilen står ulåst hele natten med vinduer nede. nå fungerer ikke sentrallås, el-vinduer og alt innevendig lys, men det kan jeg leve med. tar en tur til audi neste uke, men kanskje noen har god forslag hva jeg kan se etter og hva i all verden skjer ?!?! ps har prøvd to nøkkelsett og det hjelper ikke. derfor tror ikke at det er batteri i fjernkontrollen. forstår NADA.... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Svjv er dette ett kjent problem med fukt i lås/dørhåndtak. Du bør finne mye om dette på google. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Svjv er dette ett kjent problem med fukt i lås/dørhåndtak. Du bør finne mye om dette på google. hm.... og det vil si ?!?!....., hvis jeg har tid og nerver så burde fjerne panel, rense alt som kan renses og evt. spray(e) med noe mot fukt ???. kan prøve, hvis du mener at det hjelper..... Lenke til kommentar
joka Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 jeg hadde samme feil på min bil (sharan), der var det låsen i bakluka som kødda. spraya låsen flere ganger med vanndrivende olje.. og problemet forsvant.. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Regner med at du har fått diagnose fra merkeverksted nå, men here goes: Dette med at vinduene ruller seg ned, har etter hva jeg har hørt, noe å gjøre med en hjerne-sak i bilen. Koster sikkert flesk, og gutta på møller tar seg nok godt betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå