Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

billig verksted i trondheim?

dratera

Anbefalte innlegg

har tenkt å ha min vw golf 98 modell på service, men siden jeg vil unngå blodpriser på møller så trenger jeg tips om billige og ryddige verksted i trondheim.. noen som har noen tips?

og når jeg først er i gang, noen som veit av steder man kan få billig innvendig vask av bilen?

på forhånd takk for alle råd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt Bilhjelp Trondheim på Heimdal. Første verkstedet som jeg har brukt som ikke var svinedyre, eller ikke følte meg lurt etterpå. Er visst en del taxi-eiere som bruker dem også. Kan hende det er bedre og billigere steder, men jeg har så langt ikke funnet dem.

Ang innvendig vask, så er det noen som holder til i parkeringshuset under Tillertorget. Har ikke prøvd dem selv, men så de var billige. De tar også utvendig vask, tror jeg.

Ellers så er kanskje rengjøring selv et alternativ på Ren Bil, som ligger i samme bygg som Bilhjelp Trondheim. Der kan du bruke støvsugere og annet beregnet på innvendig rengjøring av bil, slik jeg har fortstått det. Ikke prøvd dette heller selv, da jeg heller rengjør den en gang i blant. Tørker støv og støvsuger, og for å få ut skitten som sitter i setene (er snakk om en Golf IV), så river jeg av 30-40 cm lange biter fra klesruller, legger på stedet som skal rengjøres, stryker hardt over, og river av. Omtrent sånn som damene vokser beina. Hehe. Om noen har en bedre løsning for å få ut skitten i setene, så hører jeg gjerne fra dem. :)

Lenke til kommentar

Da tror jeg det blir bilhjelp trondheim, har også opplevd å føle meg lurt mye, spesielt på møller, dyrt, mye tull og rot, og dårlig service. Takk for bra svar! Og med klesruller så mener du sånne klistrete du fjerner lo osv på klær med? Det må jeg ihvertfall prøve, røyker rullings og har ofte hunder i bila, så setene ser ikke akkurat delikate ut for å si det sånn :)

og snubla over et lite bilsenter i kjelleren til snap drive bygget på buran i dag, de hadde innvendig og utvendig vask til 200 kr, de var ikke så utrolig grundige men de tok jobben med en gang og brukte kort tid, så til den prisen så er jeg fornøyd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...