ahpadt Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Haha, da må du prute ganske mye Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 det er to stk til 250k på Finn. hehe, det er vel mulig i teorien å prute de ned 20-30k.. han ene som selger privat kan jo være desperat. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 det er to stk til 250k på Finn. hehe, det er vel mulig i teorien å prute de ned 20-30k.. han ene som selger privat kan jo være desperat. men det er nokk en ganske saftig forsikring på en gti kan jeg tenke meg i tilegg til at den koster litt mye i utgangspunktet Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 aner ikke hvordan markedet er når det gjelder GTi om dagen, ei heller hvordan det er med forsikring. men en ting er sikkert: det er en knallbil. om kvaliteten er god vet jeg heller ikke, men motor og kjøreegenskaper er i særklasse. jeg nevner den bare fordi det er den eneste bilen som kunne fått meg til å gå ned en størrelsesklasse.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Moren min har en mk5 golf og har hatt ingen problemer med den. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) valget til mossing er enkelt. lån mer penger, sett forsikringa på fatter'n og kjøp GTi! Endret 8. februar 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Et lite OT spørsmål. Jeg hadde tenkt til å lage en lignende tråd, men med et lavere budsjett. Bør jeg spørre her, eller skal jeg lage ny tråd? Prøver å ikke fylle opp bil-forumet med "forslag til førstebil"-tråder. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 annen prisklasse, sikkert andre krav.. blir ikke det bare forvirring? det må da være lov med en ny tråd? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Bare for å være litt pirkete så sitter det ikke nødvendigvis 225 hk i den.Men 185 hk er jo også mer enn nok. Personlig stiller jeg meg litt negativ til TT, da disse er relativt gamle til under 200.000,-. TT kom med 180 og 225 HK. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 denne her var kul mazda RX8 kul bil med fine skinn sportsstoler og litt fres i. ellers er en audi a4 med s-line en tøff og sportslig bil. vis du finner en til en riktig pris. en bmw e46 med litt motor i er heler ikke feil. mye finere en den nye modelen etter min smak. fant denne også nissan 300zx så it som lå innenfor din pris. opel speedster er også en sportsbil innenfor din pris. Mazdaen har kjørt litt for mye! Iforhold til prisen, synes jeg. hva skal du forvente. jeg er kun 14 så jeg tenker ikke på slikt er 14 år selv, men har stor interrese innen bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå