R4ll3 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har Forskjellige typer våpen som krever lading med svartkrutt eller svartkrutt replica. Jeg foretrekker "ekte" svartkrutt for å slippe avgassene de nye svartkrutt kopiene gir fra seg. Er det noen som vet hvilke skritt jeg må ta for å kunne bestille og kjøpe svartkrutt ? Jeg har våpenkort og er av rette alder. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du trenger vel bare pyrokurs 1 tror jeg. Tar to dager og koster ikke stort. Eller trenger du pk 2 også? Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Du trenger vel bare pyrokurs 1 tror jeg. Tar to dager og koster ikke stort. Eller trenger du pk 2 også? Du trenger ingen av delene. Det du trenger er en godkjent oppbevarings/lagringsplass, den godkjenningen får du av brannvesenet (om du klarer å tilfredsstille kravene). Når det er i boks, skal det være en formalitet å få kjøpstilatelse fra politiet. Så må du finne noen som selger svartkrutt i skytevåpenkvalitet, og få det transportert hjem, det er her det er mest problemer. www.fyrverkeri.no tar inn krutt om du bestiller ca. 100 kg.... Står masse fint her: www.svartkrutt.net Lenke til kommentar
MSg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Akkurat det å kjøpe inn svartkrutt er peace of cake. Kjenner ganske mange som driver med slikt, så å få en kilo eller tolv er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå