azar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har nettopp montert inn en VDO dayton DV1805 inn i en bil som gir meg seriøst hodebry! Med bilens orginal høytalere fungerer alt som normalt , men når jeg kobler til den ekstrene forsterkeren så skjer det ting. for det første kommer det ikke noe lyd når jeg setter på radio , men putter jeg inn i en CD er det bånn guffe , selvom volumet på spilleren står på null , høytalere via forstrekeren reagerer heller ikke ppå balanse , fade , volum osv!! jeg har forsøkt 2 forsterkere og 2 forskjellige signal kabler med samme resultat , har resat spilleren , sjekket menyer osv ingenting hjelper! Noen som har ideer?? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 da er det vel nå feil med spilleren din. Godt mulig at den gir ut full guffe selv om spilleren viser 0. og det med radioen tyder jo bare mere på at det er noe feil med den. Lenke til kommentar
O_K Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har nettopp montert inn en VDO dayton DV1805 inn i en bil som gir meg seriøst hodebry!Med bilens orginal høytalere fungerer alt som normalt , men når jeg kobler til den ekstrene forsterkeren så skjer det ting. for det første kommer det ikke noe lyd når jeg setter på radio , men putter jeg inn i en CD er det bånn guffe , selvom volumet på spilleren står på null , høytalere via forstrekeren reagerer heller ikke ppå balanse , fade , volum osv!! jeg har forsøkt 2 forsterkere og 2 forskjellige signal kabler med samme resultat , har resat spilleren , sjekket menyer osv ingenting hjelper! Noen som har ideer?? Høres jo ut som den sender ut et linjesignal, og ikke et preamp-out signal. Linjesignalet er det samme som CD-spilleren du har i stuen sender ut, selve lyden uten noen som helst behandling eller endring. Linjesignalet brukes når du skal justere volumet med volumkontroll på forsterkeren. Synes det er rart at en bilstereo skal sende ut et sånt signal, men det kan jo hende det er et config-valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå