Flakkmeister Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har jeg misforstått eller får man Generell Studiekompetanse ved å gå befalskole/UB? Mener en liten fævvel pipla det til meg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det får du ikke. Det er derimot snakk om at du skal få det av å gå BS. Tror det er noe NOF jobber for. Du får derimot GENS av å gå lærling befal. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ok...jeg skjønner hva du skriver, men noen ganger tar du helt av med "militære forkortelser" Herrbrun. "GENS" tok kaka Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 http://www.samordnaopptak.no/info/soeking_...le_opptakskrav/ Ikke akkurat en militær forkortelse. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg skreiv i gåsetegn da Blei bare helt ordblind her.....bah, må komme meg i seng. Forbanna nattjobbing, hehe Takk for svar btw ;O Endret 16. mars 2009 av Magnalf Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det får du ikke. Det er derimot snakk om at du skal få det av å gå BS. Tror det er noe NOF jobber for. Du får derimot GENS av å gå lærling befal. Det er fordi de har undervisning i fagene på BS. Lenke til kommentar
Cx Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det får du ikke. Det er derimot snakk om at du skal få det av å gå BS. Tror det er noe NOF jobber for. Du får derimot GENS av å gå lærling befal. Det er fordi de har undervisning i fagene på BS. på UBHH fikk vi 60studiepoeng i praktisk lederskap gjennom høgskolen i østfold når jeg gikk der, men der (2004). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå