Smirnoff Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jo, hvis noe ikke fungerer som det skal, har man jo garanti. Hvor lang tid det tar er vel opp til Kompletts rutiner. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Jo, hvis noe ikke fungerer som det skal, har man jo garanti. Hvor lang tid det tar er vel opp til Kompletts rutiner. Greit;) Tror dere det vil ta mer en 2 uker? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) 2 uker er ikke lenge i en retursak dessverre. Kan du si noe mer om den varsellampen? Prøvde å skumme meg gjennom manualen, men fant ikke noe. Endret 9. februar 2009 av ^fmj Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 2 uker er ikke lenge i en retursak dessverre. Kan du si noe mer om den varsellampen? Prøvde å skumme meg gjennom manualen, men fant ikke noe. Var dessverre ikke der da han fant det ut, men fikk forklart at det var en lampe som "blinker" feilen, eller hvordan jeg skal forklare det:)Den ga vist så så mange blink i sekundet, som viste hvor feilen lå. Har ikke peiling på akkurat dette selv;) Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Nå fikk jeg melding. De fortalte hva som var feil: >> Årsak: >> >> A_Return back to customer >> >> Melding fra Kundesenter: >> >> Visuell inspeksjon > hovedkort festet med kun 2 >>ukorrekte skruer â 6, IO shield ukorrekt installert og >>strømforsyning installe >> rt oppned. >> >> Remontert hovedkort, IO shield og strømforsyning. >> >> Oppgradert bios versjon. >> Testet Pc med BartPe/BurnInTest, Prime2004 > Ok Jeg forstår ikke, kan ikke dataen skrus på pga dette? Det har vært 2 personer som har sett på maskinen:S Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Stemmer det at dere bare festet hovedkortet med 2 skruer? Lenke til kommentar
dmdb Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nå fikk jeg melding. De fortalte hva som var feil: >> Årsak: >> >> A_Return back to customer >> >> Melding fra Kundesenter: >> >> Visuell inspeksjon > hovedkort festet med kun 2 >>ukorrekte skruer â 6, IO shield ukorrekt installert og >>strømforsyning installe >> rt oppned. >> >> Remontert hovedkort, IO shield og strømforsyning. >> >> Oppgradert bios versjon. >> Testet Pc med BartPe/BurnInTest, Prime2004 > Ok Jeg forstår ikke, kan ikke dataen skrus på pga dette? Det har vært 2 personer som har sett på maskinen:S Dette kan nok være årsaken ja. feil montert io shield kan muligens komme i kontakt med hk og gi overslag av noe slag. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 nei, brukte alle skruehullene som gikk. Derfor jeg synes dette var litt rart.. Og hva er io shield? Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 JAMEN HERREGUD DA! for det første, så gikk det ikke å instalere strømforyning på en annen måte, dette "io-shield" kunne jo bare settes inn sånn vi gjorde, for om ikke så passet ikke hk. eneste jeg husket som var galt, er at en av de metalltingene på dette Io shieldet sto litt skjevt, men vi så det ikke kunne røre på noe. Skruene må seriøst være en kødd. Vi satt inn alle skruene som passet, og det var 6 stk. Komplett kan vel ikke finne på grunner? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) komplett ville vell ikke ha noe og tjene på finne på grunner, om finpusse på sannheten ville det vell heller være motsatt og si ikke noe feil så de kan fakturere deg for "bortkasta" testing. Endret 20. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå