Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

klarer ikke å sjekke jenter, trenger hjelp!

Gjest Guest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gutt_*

hei

jeg er en gutt på 25 år som kun har hatt sex engang, men en utenlandsk jente(i utlandet). Det var hun som la ann på meg og hun så ut til å like meg veldig godt(utseende i hvert fall). Når jeg fortalte om situasjonen min, at jeg ikke hadde noe erfaring, så syntes hun bare at det var søtt og hun kunne heller ikke forstå dette og mente at de norske jentene måtte "stå i kø" etter meg!! Jeg kan jo forøvrig nevne at hun var en meget pen jente, eller skal jeg kanskje si kvinne, på 30 år.

Jeg har også fått komplimenter for utseende mitt før(får også innimellom blikk fra jenter osv)og jeg vet jo selv åssen jeg ser ut, så hele poenget mitt er at utseende faktoren er noe jeg kan utelukke til en viss grad

SÅ hva kan jeg gjøre galdt når jeg prøver å holde kontakten med jenter på byen?? Hver gang jeg kommer i kontakt med en jente på byen, så mister hun bare interessen etter hvert.Jeg prøver å være hyggerlig, smiler osv.,akkurat som jeg skulle snakket til hvilken som helst person, men det ser ikke ut til å funke i det hele tatt!!! Jeg har også prøvd andre "teknikker" som å være litt små frekk osv, men det er ikke meg når jeg ikke kjenner en person....så funker ikke for meg!!!

Jeg kan bare ikke fatte at det skal være så vanskelig å holde kontakten med en jente på byen og det virker som at man må si akkurat de riktige tingene for å ha en sjanse i det hele tatt!? At jeg blir avist gang på gang gjennom årene har gjort at selvtilliten min begynner å bli ganske dårlig når det gjelder jenter og det hender at jeg er veldig deprimert pgr av dette.....noen ganger så har jeg nesten selvmords tanker etter en mislykket tur på byen, siden jeg aldri får sjansen til å bli kjent med en jente og ha sex osv(sex lysten min er jo ganske høy, så man kan jo forstå at jeg blir veldig frustrert) Jeg får bare så utrolig kjip følelse når jeg ser at andre karer klarer å holde god kontakt med samme jenta gjennom hele by turen...hva kan de si for å klarer å holde interessen hos en jente så lenge??

prg av alt dette, så har jeg jo også en del ganger vært innom tanken om at jeg kanskje ikke ser så bra ut alikevell, at det kanskje er en eller to faktorer med usteende mitt som avskrekker jenter, uansett etter mangfoldige komplimenter gjennom årene og til tross at jeg, som sagt, ser innimellom at jeg får blikk fra jenter på byen, bussen osv. Men det virker for meg at jenter ikke egentlig er så opphengt av utseende(har jo lest dette også), så det ser ikke ut til å hjelpe meg noe i det hele tatt!!!

Håper noen jenter her kan hjelpe meg, har fått intrykk av at det er mest gutter som er mest aktive her på forumet!!

Hilsen frustrert gutt!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. when she asks how she looks shrug and say "could be better" this will keep her on her toes. and girls love that.

2. never hold her hand. this can be interpreted as a sign of weakness. (or if she grabs your hand squeeze hers really really hard until she

cries. this will impress her by showing her what a strong man you are.)

3. once a month sneak up on her from behind and knock her over. girls are like dogs. they love to be roughed up.

4. call her in the middle of the night to ask if she's sleeping. if she is say "YOU BETTER BE." , repeat this 4 or 5 times until morning. this will show her you care.

5. when she is upset about something, suggest to her that it might be her fault. this will pave the way for her own personal improvement. and

every girl needs some improvement.

6. recognize the small things . . . they usually mean the most. then when she's sleeping, steal all her small things and break them. because jewellery is for pussies and asian ladies.

7. if youre talking to another girl, make sure shes looking. When she is, stare into her eyes mouth the words "fuck you" and grab the other

girls ass. Girls love competition.

8. tell her you're taking her out to dinner. drive for miles so she thinks it's going to be really special. then take her to a burning tire

yard. when she starts to get upset tell her you were just kidding and now you're really going to take her to dinner. then drive her home. when

she starts crying and asks why you would do something like that lean over and whisper very quietly into her ear "...because i can."

9. introduce her to your friends as "some chick". women love those special nicknames.

10. play with her hair. play with it HARD.

11. warm her up when shes cold...and not by giving her your jacket...then you might get cold. rather, look her in the eye and say "if you

don't stop bitching about the cold right now you're going to be bitchingabout a black eye." the best way to get warm is with fear.

12. Take her to a party. When you get there shell have to go to the bathroom (they always do). Leave immediately. Come back right when the

partys dying and yell at her the whole way home for ditching you at the party.

13. make her laugh. a good way to do this is if she has a small pet. kick the pet. i always find stuff like that funny. why shouldn't girls?

14. let her fall asleep in your arms. when she's fast asleep, wait 10 minutes then JUMP UP AND SCREAM IN HER EAR! repeat until she goes home

and you can use your arms for more important things. like basketball.

15. Spit often. I hear girls like guys that spit.

16. if you care about her never ever tell her. this will only give her self confidence. then you can never turn her into the object she deep

up desires to be.

17. Every time youre in her house steal one of the following: shoes, earrings, or anything else that comes in pairs. Only take one of the

pair. This way shell go crazy.

18. Take her out to dinner. Right when shes about to order interrupt and say no shes not hungry. make her watch you eat. Girls love a guy that

speaks for her.

19. look her in the eyes and smile. then clock her one. girls love a spontaneous guy.

20. give her one of your t-shirts......and make sure it has your smell on it. but not a sexy cologne smell. a bad smell. you know what i'm

talking about.

21. When its raining keep asking her if shes crying. Shell say no its just the rain ten minutes later turn to her and just scream at her to

stop crying you @#%$ baby. Girls like a tough man as i've already stated.

22. Titty twisters and plenty of them.

23. if youre listening to music, and she asks to hear it, tell her no. this way she'll think you're mysterious.

24. remember her birthday but don't get her something. Teach her material objects arent important. The only thing thats important is that

she keeps you happy. And your happiness is the greatest present she can ever get.

25. when she gives you a present on your birthday, christmas, or just when ever, take it and tell her you love it. then next time you know

she's coming over on a trash day leave the trash can open and have the present visibly sticking out of the can. girls actually don't like this

one that much but i think it's funny.

26. If shes mad at you for not calling her when you say you will promise her that you will call her at a certain time of the day. This will make

sure that she waits by the phone. Tell her when you call youre going to tell her a special surprise. Now shell be really excited. Now dont call.

Lenke til kommentar

Det kan ha noe med at du er 25 og fortsatt ser på deg selv som en gutt. Det de fleste kvinner på din alder leter etter er en mann.

Men la oss snu på det, hvorfor skal du som mann trenge å måtte sjekke opp jenter i det hele tatt hvis du ikke er av typen til å gjøre det? Hele "dating-spillet" stinker og er tilrettelagt i kvinnenes favør. Gjør deg selv mer attraktiv for dem, men la dem gjøre alt arbeidet med å sjekke opp deg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*
Det kan ha noe med at du er 25 og fortsatt ser på deg selv som en gutt. Det de fleste kvinner på din alder leter etter er en mann.

Men la oss snu på det, hvorfor skal du som mann trenge å måtte sjekke opp jenter i det hele tatt hvis du ikke er av typen til å gjøre det? Hele "dating-spillet" stinker og er tilrettelagt i kvinnenes favør. Gjør deg selv mer attraktiv for dem, men la dem gjøre alt arbeidet med å sjekke opp deg.

vell, de gangene jeg kommer i kontakt med jenter på byen, så er det som regel de som tar intiativet...siden de kanskje syntes jeg er attraktiv, men jeg klarer å ødelegge den på en eller annen måte tyderligivs!!

Nettopp her jeg trenger hjelp, for jeg fatter bare ikke hva jeg gjør feil. Kanskje jeg sier dumme ting uten være klar over det selv!! :(

Lenke til kommentar

Vel, jeg merker iallefall at du virker usikker på deg selv. Og hvis jeg kan merke det gjennom det du skriver, kan en jente ihvertfall merke det face to face. Du må slutte å støtte deg på andre. Når noen støtter seg på andre enten fysisk, eller mentalt gjør du folk ukomfortable, og fremstår som lite attraktiv.

Du mangler rett og slett selvtillit tror jeg, og det er her du må ta deg selv litt i skinnet og spørre deg selv hva slags mann du egentlig vil være, eller om du vil være en gutt hele livet. Dette er bare noe alle gutter må igjennom, noen i tenårene, andre senere.

Det kommer ikke til å være lett å bygge opp selvtillit, men selvtillit er ikke noe du er født med, og det er ikke noe du kan forvente at andre skal gi deg (skjønt noen ganger gjør de det). Selvtillit kan skapes av deg selv, og det kan skapes på et øyeblikk. Du må bare lære deg hvordan.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*
Vel, jeg merker iallefall at du virker usikker på deg selv. Og hvis jeg kan merke det gjennom det du skriver, kan en jente ihvertfall merke det face to face. Du må slutte å støtte deg på andre. Når noen støtter seg på andre enten fysisk, eller mentalt gjør du folk ukomfortable, og fremstår som lite attraktiv.

Du mangler rett og slett selvtillit tror jeg, og det er her du må ta deg selv litt i skinnet og spørre deg selv hva slags mann du egentlig vil være, eller om du vil være en gutt hele livet. Dette er bare noe alle gutter må igjennom, noen i tenårene, andre senere.

Det kommer ikke til å være lett å bygge opp selvtillit, men selvtillit er ikke noe du er født med, og det er ikke noe du kan forvente at andre skal gi deg (skjønt noen ganger gjør de det). Selvtillit kan skapes av deg selv, og det kan skapes på et øyeblikk. Du må bare lære deg hvordan.

ikke rart man blit litt usikker når man bli avist hele tiden da, nettopp derfor selvtilliten har synker litt!! Når det gjelder å være mann, så skulle jeg nesten tro at mange jenter er ute etter mer femi klatter/sosse gutter, ikke de sikkerlige mannfolka!! Det er det jeg har fått inntrykk av når jeg ser hvilke typer på byen som drar jentene(yngre jenter i hvert fall)

Har faktisk merket at jeg får mer oppmerksomhet av litt eldre jenter..min alder og oppover, så kanskje jeg ser litt for mye "mann" ut for de litt yngre jentene ;) Vet at selvtillit har mye å si og jeg føler ikke at jeg oser liten selvtillit når jeg skal prøve å prate med jenter på byen(og ellers)!! Jeg bare prøver å være meg selv, men det er vell kanskje feil?

Lenke til kommentar

Du kan jo se på PUA posten, men er veldig mye oppgulp og BS der, så ta det med en klype salt. Jeg er forresten ikke noe naturtalent i det her, men kan svare deg på noe jeg faktisk klarer da:

1. Jenter er ubrukelige i å fortelle deg hva du burde gjøre. Alle jenter jeg snakker om med det her sier at man bare må være snill og grei, si at man er pen og ha en god vits, og de avviser blankt at hele den "være dust mot jenter"-greia fungerer, men allikevel våkner de gang på gang opp med stygge, ekle duster.

Alt man trenger er litt selvtillitt og en holdning som sier at du ikke er ute for å få deg noe. Hvis du går ut med forventningen om at hvis du ikke puler en digg jente i løpet av kvelden kommer det uansett til å gå dårlig. Er bedre å bare drite i akkurat det, og hvis du kommer i god kontakt med en jente kan man heller da bry seg om å få satt'n.

Utseende betyr null. Hvis du går bort til en jente og sier noe morsomt, eller egentlig like greit bare noe sjokkerende vil du få oppmerksomheten hennes, og da er det egentlig ikke så viktig hvordan du ser ut. Så er det bare å holde henne interessert ved å gjøre litt narr av henne på en morsom måte, mobbe litt hvordan hun snakker eller kroppspråket hennes. Hvis det blir kjedelig og stillhet må du ikke bare stå der og stirre dumt inn i henne, gå enten og skaff en ny øl, inviter henne ut for å danse, eller gå for å snakke med noen andre i en halvtime.

Og husk å få inn mye berøring. Når du hilser på en jente, ta hånden hennes med begge hender eller kyss hånden hennes eller noe sånt, men ikke gjør noe stor greie ut av det, for da virker det desperat. Bare gjør det som om det er noe du gjør med alle jenter, og da virker det mye mer naturlig for dem også å begynne berøringen på et mye tidligere tidspunkt.

Dette var jo bare masse tull, men det er sikkert like greit fordi jeg er ikke akkurat noen player selv. Men pleier ikke ha noe problem med å holde en jente opptatt iløpet av en kveld iaffal. Er forresten enig med deg når det gjelder de ekle klysene, og at jenter har det med å henge rundt dem. Akkurat det har jeg ikke noe bra svar på

Endret av Gebby
Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Du kan jo se på PUA posten, men er veldig mye oppgulp og BS der, så ta det med en klype salt. Jeg er forresten ikke noe naturtalent i det her, men kan svare deg på noe jeg faktisk klarer da:

1. Jenter er ubrukelige i å fortelle deg hva du burde gjøre. Alle jenter jeg snakker om med det her sier at man bare må være snill og grei, si at man er pen og ha en god vits, og de avviser blankt at hele den "være dust mot jenter"-greia fungerer, men allikevel våkner de gang på gang opp med stygge, ekle duster.

Alt man trenger er litt selvtillitt og en holdning som sier at du ikke er ute for å få deg noe. Hvis du går ut med forventningen om at hvis du ikke puler en digg jente i løpet av kvelden kommer det uansett til å gå dårlig. Er bedre å bare drite i akkurat det, og hvis du kommer i god kontakt med en jente kan man heller da bry seg om å få satt'n.

Utseende betyr null. Hvis du går bort til en jente og sier noe morsomt, eller egentlig like greit bare noe sjokkerende vil du få oppmerksomheten hennes, og da er det egentlig ikke så viktig hvordan du ser ut. Så er det bare å holde henne interessert ved å gjøre litt narr av henne på en morsom måte, mobbe litt hvordan hun snakker eller kroppspråket hennes. Hvis det blir kjedelig og stillhet må du ikke bare stå der og stirre dumt inn i henne, gå enten og skaff en ny øl, inviter henne ut for å danse, eller gå for å snakke med noen andre i en halvtime.

Og husk å få inn mye berøring. Når du hilser på en jente, ta hånden hennes med begge hender eller kyss hånden hennes eller noe sånt, men ikke gjør noe stor greie ut av det, for da virker det desperat. Bare gjør det som om det er noe du gjør med alle jenter, og da virker det mye mer naturlig for dem også å begynne berøringen på et mye tidligere tidspunkt.

Dette var jo bare masse tull, men det er sikkert like greit fordi jeg er ikke akkurat noen player selv. Men pleier ikke ha noe problem med å holde en jente opptatt iløpet av en kveld iaffal. Er forresten enig med deg når det gjelder de ekle klysene, og at jenter har det med å henge rundt dem. Akkurat det har jeg ikke noe bra svar på

[/quoteta

takk for svaret, men jeg "vet" allerde alt dette her...har jo prøvd å lese litt gjennom årene for å prøve å forstå hva som er galt!!

Jeg har seff sexen i bakhodet, men er det så galt da, jenter er vell seksuelle vesner de også. Hvorfor er det så galt å tenke på sex? Uansett, så forventer jeg ikke å få noe one night stand, jeg har bare lyst til å bli kjent med en fin jente jeg liker og muligens få meg en kjæreste!! Hvis jeg hadde klart bare å få et telefon nr, så hadde kvelden vært mer en vellyket for meg!!

Drømmen min for tiden er at jeg en eller annen vakker dag våkner opp om morgen med en jente jeg liker ved sidna meg :)

Men jeg har jo hørt at folk si at sex er noe man kun må ha når man ikke får det og at det ikke er noe poeng å stresse!! Jeg er uansett ikke ute etter noe one night stand, med det første, siden meget mange jenter(yngre) er meget usikkre på seg selv i senga( i starten) og derfor bli ikke sexen noe å skryte av....er bedre å være edru også ville jeg tro!!!

Ble faktisk veldig overrasket når hun utenlandske jente(på 30år), som hadde hatt flere partnere, også var usikker på seg selv, fikk jo ikke se puppene hennes engang, selv om hun så og si var feil fri!! Når jeg "spurte", så sa hun: jeg er ikke perfekt slik som deg!! (ikke at jeg mener at jeg er perfekt usteende messig, langt ifra)

Lenke til kommentar

Hihi, ja, var vel en litt unødvendig post av meg :)

Men tja, du vet nok alt jeg har å tilby, men da vil jeg bare si at hvis du bare har lyst på en jente å være sammen med så tror jeg det er lettere å møte henne i svømmehallen enn på byen. På byen er alle jenter så på vakt. Hvis man klarer å legge ann på jenter uten å ha drukket noe vil jeg tro butikken eller midt på gata er mye bedre løsninger!

Lenke til kommentar
ikke rart man blit litt usikker når man bli avist hele tiden da, nettopp derfor selvtilliten har synker litt!! Når det gjelder å være mann, så skulle jeg nesten tro at mange jenter er ute etter mer femi klatter/sosse gutter, ikke de sikkerlige mannfolka!! Det er det jeg har fått inntrykk av når jeg ser hvilke typer på byen som drar jentene(yngre jenter i hvert fall)

Achtung, baby! Jeg er nok en av disse femiklattene du beskriver, men å være en mann dreier seg null om utseende, men holdning. For meg betyr det en som ikke nøler, holder ut og står imot stress, press og smerte, og får ting gjort når de må gjøres.

Jeg har lært gjennom prøving og feiling, og jeg har ikke alltid vært populær - snarere tvert imot. Jeg har alltid vært skjør og umaskulin, og det jeg opplevde jentene ville ha var enn "ekte mann". Men det finnes mange typer "ekte menn", du trenger ikke akkurat være tømmerhugger eller brannmann. Alt man trenger er attitude og å finne viljen til å pushe seg fremover. Og innse det, det krever guts for en fyr å gi seg selv en manikyr, lakkere neglene og attpåtil innrømme det.

Selvfølgelig mister man troen på seg selv når man blir avslått, men da må man unngå å bli fanget i en ond sirkel. De med dårlig selvtillit blir avslått, får dårligere selvtillit, øker sjansen for å bli avslått igjen, osv. Jeg vet dette fordi jeg har vært der selv. Min løsning var å lære meg selvhypnose, men du får gjøre hva du føler er riktig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...