Gå til innhold

Hvor mange chars har du levlet?

Anbefalte innlegg

Hvor mange karakterer har du på høyeste nivå (80)?

Selv har jeg levlet ganske mange chars (listet nedenfor), har en følelse av at det kanskje ikke er helt normalt men jeg lurer litt på hvor unormalt eller "ille" det er.

80, 80, 80, 80, 80, 80, 80, 80, 70, 61, 61, 60

Er det flere andre som har levlet mange chars?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare to chars på 80, men har også levlet en del:

80, 80, 70, 70, 63, 60, +RaF 63, 61, 60, 60 + 3-4 chars i 40-50

Men hvorvidt det er normalt vet jeg ikke, jeg er nok den største althora i min vennegjeng :p

Lenke til kommentar

Du sier at du har 8 stk lvl 80. Det er totalt 80 lvls etter WotLK - som er 85 dager. Anta 5 timer i snitt per lvl (som er lavt selv om du kan alt), det gir 400 timer played - et snitt på 4.7 timer per dag. Dette forusetter at all spilltid er gått til powerlevling, ingen instancer, ingen raiding, ingen pvp, ingen tid på AH etc. alt slikt kommer i tillegg.

Hvis du spiller så mye, så tror jeg det er ganske unormalt og ille... Ville puttet finer'n i jorda og tenkt litt på hva jeg bruker tiden min på.

Lenke til kommentar

80, 74, 70, 67, 60, 60, 56, 56, 71, 70, 63, 60, 60

Har aldri vært noen glad levler. Hadde vel fire level 60s i Vanilla eller noe slikt, så levlet jeg to nye i TBC til level 70 på ny server med ny faksjon, og siden det har det vel bare blitt RAF på det meste. De i fet skrift er forresten RAF-chars.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

En warlock lvl 80 og en hunter lvl 71. Jeg liker egentlig ikke levelling prosessen - så det kan være bøygen for at skiftet til Euro server kommer til å feile. Tenk på alt jeg må gjøre om igjen - og alt som ikke går an å gjøre om igjen, sånn som Armani bear mount, og did titles :( Det betyr kanskje ikke all verden, men all tiden som går med på leveling er kjedelig. Det som er morsomt er raids/instancer.. og uh.. chat?

For øyeblikket er min troll hunter på Al'Akir lvl 24 - burde vel rollet en lock i stedet - det er jo de jeg liker best. Sånn egentlig. Selv om det ikke er fullt så morsomt nå som i BC.

Jeg slår sikkert de fleste med å ha mange kontoer og lite chars lol.. 2 på US of en på EU. Jeg må gjøre noe med det - det er jo dumt :S

Jeg kunne sikkert byttet eller solgt char, men av en eller annen grunn fuinner jeg tanken på at noen andre skal spille min lock så ubehagelig at jeg nok heller hadde slettet den. Så vi er vel ikke helt normale noen av oss her kanskje ;P

Endret av Aachel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...