tor-ivar.hals Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Eksponerer meg for første gang for kritikk på et studiobilde... Synes det litt viltre håret funka i dette bildet, selv om flertallet antakelig synes modeller skal ha pent og glatt hår på slike bilder :-D Endret 6. februar 2009 av tor-ivar.hals Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Eksponerer meg for første gang for kritikk på et studiobilde... Synes det litt viltre håret funka i dette bildet, selv om flertallet antakelig synes modeller skal ha pent og glatt hår på slike bilder :-D liker følelsen her .. veldig flott modell. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Liker ikke att du har croppa halve høyrehånda hennes og hvitbaalangsen er kansje litt for varm? Lyset er fint, litt mørkt på annsiktet. Posen er kul men du skulle tatt bilde i portrett format. Lenke til kommentar
tor-ivar.hals Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Liker ikke att du har croppa halve høyrehånda hennes og hvitbaalangsen er kansje litt for varm? Lyset er fint, litt mørkt på annsiktet. Posen er kul men du skulle tatt bilde i portrett format. Takk for at du påpekte kutting av hånd. Ikke bra :-) Prøvde meg på en crop i portrettformat, bare for å se hvordan det ble. La det inn i første post... Er usikker på hva som funker best... nå ble jo håret hennes croppet... burde nok tatt bildet i portrettformat i utgangspuktet :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå