Mafo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vi har fått inn Samsung og Armanis nyeste frekkas. Les mer Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Syntes ikke telefonen var noe særlig fin med tanke på at den var ment som en "motetelefon". Endret 6. februar 2009 av KnewtFan Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Og alle som kan lese ser at det står "Method of CLOSING the battery cover" Så horribelt stygg ut, ikke noe jeg skal kjøpe... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Helt enig, den var rimelig kjedelig. Det eneste som tilsa at det skulle være en fancy motetelefon var innpakningen. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Og alle som kan lese ser at det står "Method of CLOSING the battery cover" Så horribelt stygg ut, ikke noe jeg skal kjøpe... Skjønner ikke hvordan de kan ha lest så grundig feil der Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Synes ikke den var så ille for å være Emporio, selvfølgelig litt småflashy, men den er stilren. For de som skal satse på Armani telefon, velg heller på storebroren Giorgio. Tips til "motetelefon", velg KF 750 fra Blacklabel serien til LG, trenger ikke merke for å se bra ut. Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Og alle som kan lese ser at det står "Method of CLOSING the battery cover" Så horribelt stygg ut, ikke noe jeg skal kjøpe... Hm. Noen er en smule flaue akkurat nå. *Fikser og setter seg i skammekroken* Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Først å fremst må jeg få spørre redaksjonen: Hva skjer? Dere har gått fra å være først ute med tester til å være vannvittig trege! Dessuten er det lite nytt stoff å finne på sidene for tiden. For det andre: Denne telefonen er foreferdelig stygg og gjør skam på Armani navnet! Dessuten er den ett bomskudd av dimensjoner på alle andre felter også. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kanskje de er opptatt med å skrive spillartikler? Uansett, en slik telefon tror jeg ikke vil slå særlig ann i Norge. Kan se for meg at denne derimot blir en stor stor hit blant rik ungdom i f.eks. Egypt. Passer perfekt inn, alt som er glorete, harry og lyser er kult. Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Snakk om Kosovo-gangster-telefon... Pass. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg fant fler bruksområder. Kan bli en hit på bygda. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Den er for stygg til å henge i ruta på en bil. Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Synes den så fin ut jeg, eneste er at skjermen skulle hatt utgjort et større område. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg