Gå til innhold

Hvordan slette alt fra en Nokia E71? Hvordan bruke egne ringetoner på iPhone?

Anbefalte innlegg

Hei,

Ett spm ang Nokia e71 og ett spm ang Iphone:)

Har byttet fra e71 til Iphone,

Hvordan sletter jeg alt fra e71? Prøvde å ta "gjenopprett fabrikk innst." men da kom det opp at jeg måtte taste inn en låsekode..prøvde 1234 og 0000..de funket ikke..noen som vet?

Iphone: Et dumt spm.. Hvordan klarer man å skifte ringeton fra de som ligger der originalt til en sang man har lastet ned selv? Klare kun å velge mellom de originale..

På forhånd takk

Chris

Mod. anm.

Tittelen på denne tråden er blitt endret. Vi anser det er viktig å ha gode titler i forumet her av flere årsaker. Blant annet fordi forumet blir mer ryddig og oversiktig samtidig som det er lettere å få de svarene man er ute etter og de rette personene til å lese tråden med en god tittel.

Vanligvis når et emne har en dårlig tittel gir vi en advarsel i tråden for deretter å stenge tråden dersom tittelen ikke endres, men siden jeg ser at du er rimelig ny her på forumet har jeg valgt å endre tittelen for deg denne gangen.

Velkommen til forumet

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Iphone: Et dumt spm.. Hvordan klarer man å skifte ringeton fra de som ligger der originalt til en sang man har lastet ned selv? Klare kun å velge mellom de originale..

På forhånd takk

Chris

Jeg brukte iTunes og la inn en del melodier som ringetoner,(noen koster kr.8, og noen sanger jeg hadde lastet ned fra iTunes før, kunne jeg gjøre om til ringetone)) en standard, og et par spesielle når det er noen spesielle som ringer. (Man kan jo legge en ringetone for hver kontakt hvis man vil... :!: )

RandiA

Lenke til kommentar

Angående ringetinge på iPhone så kan den kun være så så lang. Lurer på om det er 20 sec eller rundt der. Derfor kan du ikke bruke en hel låt.

Gå inn her og følg anvisningen: http://audiko.net

Så bruker du iTunes til å laste inn klippet. Er helt greit syntes jeg, for det er jo kjekt å kunne velge hvilket parti fra en sang som man vil ha som ringetone. Trenger ikke hele låta.

Funket fint for meg hvertfall :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...