asyrst Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 nok en gang har jeg forandret på utseendet til siden min, og håper på positive tilbakemeldinger. home.no/audun.syrstad ps. den er IKKE ferdig (blir vel aldri ferdig da men...) Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 nok en gang har jeg forandret på utseendet til siden min, og håper på positive tilbakemeldinger. home.no/audun.syrstad ps. den er IKKE ferdig (blir vel aldri ferdig da men...) En ting.. det tar litt for langt tid og loade sidene dine.. den bakgrunn bildet er litt tung. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Funker ikke i opera 6.05 i det hele tatt. Min refleks når siden åpnet seg(i explorer da) var å få struket "hovedelen" ut slik at den dekket hele bildet, virket litt rart med den grå rammen rundt. Men etter hverdt ble jeg vandt til den. Teksten under "Velkommen" burde stå litt mer til høyre, slik at den ikke kom helt oppi "ramme-streken", kan gjøre det vanskelig å lese de bokstavene ytterst mot venstre. Det gjelder forresten alt du skriver i den "rammen", ikek klin det helt oppi strekene. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Funker ikke i opera 6.05 i det hele tatt. Min refleks når siden åpnet seg(i explorer da) var å få struket "hovedelen" ut slik at den dekket hele bildet, virket litt rart med den grå rammen rundt. Men etter hverdt ble jeg vandt til den. Teksten under "Velkommen" burde stå litt mer til høyre, slik at den ikke kom helt oppi "ramme-streken", kan gjøre det vanskelig å lese de bokstavene ytterst mot venstre. Det gjelder forresten alt du skriver i den "rammen", ikek klin det helt oppi strekene. hmm, virker den ikke i 6.05 ? virker i hvertfall i 7.01 skal fikse det med teksten og rammen nå... setter pris på flere tilbakemeldinger (seriøse vel å merke) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. april 2003 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg ble også etter hvert vant til rammen (selv om jeg ikke liker den helt), hover stilen likte jeg ikke helt, den var nok "original" men kanskje den ikke passet? Bakgrunnsgrafikken var fet men jeg syns ikke den passet med selve siden...siden kunne ha vært 1000 ganger bedre hvis du bare hadde greid å utnytte grafikken bedre... I bunn og i grunn så synes jeg at siden virka "original". Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 18. april 2003 Forfatter Del Skrevet 18. april 2003 Jeg ble også etter hvert vant til rammen (selv om jeg ikke liker den helt), hover stilen likte jeg ikke helt, den var nok "original" men kanskje den ikke passet? Bakgrunnsgrafikken var fet men jeg syns ikke den passet med selve siden...siden kunne ha vært 1000 ganger bedre hvis du bare hadde greid å utnytte grafikken bedre...I bunn og i grunn så synes jeg at siden virka "original". hvilke forslag har du for grafikken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå