AndersT2 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hvorfan får jeg bort muligheten til å bruke faner i IE7. Husker ikke hvordan jeg fikk det til igjen. Liker dem ikke, enkelt og greit EDIT: Fant det endelig. Endret 6. februar 2009 av AndersT2 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 http://txpress.blogspot.com/2006/12/disable-tabs-in-ie7.html Faner er utruleg praktisk spør du meg, men eg kan jo ikkje tvinge deg til å like det. Ikkje at det har noko med saka å gjere, men kan eg spørre kvifor du ikkje liker dei? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har den stygge vanen å trykke X-en i for å lukke hele vinduet når jeg er ferdig med en side. Og da lukker jeg alle fanene som er oppe, noe som irriterer. Alt dette er jo en vane sak, men jeg gidder ikke vende meg til det. Samt at jeg liker å lett kunne bla mellom vinduer, samt ha flere opp samtidig på skjermen. Da funker det meget bra for meg at jeg kun bruker nye vinduer. Det er bare gamle vaner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå