Gå til innhold

Band som Daft Punk?

Shmotes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurifaksen: Miami Horror var jo sweet! Takk for tipset <3

Infected Mushroom?! I samme åndedrag som Daft Punk? Hrmf.

Alan Braxe og Fred Falke er spiselig.

De ble ikke nevnt som et alternativ til Daft Punk, for det er de på ingen måte, men det utartet seg til en oppramsing av bra elektronisk musikk. Derfor =)

Lenke til kommentar

Ok, dette er jeg en mester på fordi jeg hører på sånn musikk hele tiden.

-Justice - obligatorisk om du liker DP, samme manager osv. blir kalt de neste DP

-Bloody Beetroots - italian stallions, helt ville fakter på disse gutta, de blander ALT

-Crookers, litt mer hardcore electro, men med mye hip-hop referanser

-MSTRKRFT - på samme plateselskap som Beetroots, og samme type musikk, mer rockepreg

-Boys Noize - dritbra electro, litt mer techno-inspirert men liekvel laaaangt fra hardstyle-crapet

-SebastiAn - helt crazy hva denne karen driver med, alt fra metal-mixer til chill remixer

-Steve Aoki - bra remixer av shit, eier plateselskapet som BB og MSTRKRFT er på

-Busy P - tidligere manger til DP og nåværende for Justice, har vært med på å skape hele electroscenen i verden og eier plateselskapet Ed Banger Records (sjekk ut alt der)

-Soulwax - Beste remixer ever, lager ikke liek bra stuff selv imo.

Og siden du likte Alive 2007 til Daft Punk så MÅ du kjøpe Live DVD+CD til Justice, finnes ikke bedre. Jeg gråter nesten hver gang jeg hører på.

Lenke til kommentar
Synes ikke Cut Copy ligner noe særlig på Daft Punk, men ja, de burde absolutt nevnes hvis man snakker om elektronisk musikk generelt.

Ikke gjør Boys Noize heller f. eks, men det er likheter og samme sjanger. Cut Copy er noe innenfor det han leter etter, det samme er så og si alt annet som er nevnt her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...