Gå til innhold

BK: Flere nattbilder

kimare

Anbefalte innlegg

I forbindelse med nattfotokonkuransen hadde jeg flere alternativer.

The wet fishermen

post-49732-1233876955_thumb.jpg

Rådhuset i Haugesund

post-49732-1233877000_thumb.jpg

Tilslutt valgte jeg

Follow the path to Heaven (rett og slett fordi det har større sjanse til å skille seg ut.) De andre er litt mer mainstream. Valgte jeg riktig?

post-49732-1233877112_thumb.jpg

Endret av kimare
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imponerende rett og slett. For min del synes jeg "Wet fishermen" er klart best, men de er alle veldig gode, og hva som fenger i konkuransen er veldig vanskelig å si.

Synes du bringer liv i figurene i statuen på det bildet, et helt eksepsjonelt godt statuebilde! Flott komposisjon! Bra at du brukte så mye dybdeskarphet at klokkeslettet kommer med. Tror jeg ville ha lysnet det litt ved å trekke midtpunktet litt mot venstre i levels, og redusert rødstikket bittelitt med en svak nedjustering av rødt i kurver, sånn at det irrgrønne kommer litt mer fram.

Lenke til kommentar
Imponerende rett og slett. For min del synes jeg "Wet fishermen" er klart best, men de er alle veldig gode, og hva som fenger i konkuransen er veldig vanskelig å si.

Synes du bringer liv i figurene i statuen på det bildet, et helt eksepsjonelt godt statuebilde! Flott komposisjon! Bra at du brukte så mye dybdeskarphet at klokkeslettet kommer med. Tror jeg ville ha lysnet det litt ved å trekke midtpunktet litt mot venstre i levels, og redusert rødstikket bittelitt med en svak nedjustering av rødt i kurver, sånn at det irrgrønne kommer litt mer fram.

Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding

Utfra dine råd har jeg fortatt justeringer. På utgangspunktet hadde jeg ikke lagt særlig mye arbeid.

bildet ble uttvilsomt mye bedre nå.

post-49732-1234315800_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...