kimare Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) I forbindelse med nattfotokonkuransen hadde jeg flere alternativer. The wet fishermen Rådhuset i Haugesund Tilslutt valgte jeg Follow the path to Heaven (rett og slett fordi det har større sjanse til å skille seg ut.) De andre er litt mer mainstream. Valgte jeg riktig? Endret 5. februar 2009 av kimare Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Imponerende rett og slett. For min del synes jeg "Wet fishermen" er klart best, men de er alle veldig gode, og hva som fenger i konkuransen er veldig vanskelig å si. Synes du bringer liv i figurene i statuen på det bildet, et helt eksepsjonelt godt statuebilde! Flott komposisjon! Bra at du brukte så mye dybdeskarphet at klokkeslettet kommer med. Tror jeg ville ha lysnet det litt ved å trekke midtpunktet litt mot venstre i levels, og redusert rødstikket bittelitt med en svak nedjustering av rødt i kurver, sånn at det irrgrønne kommer litt mer fram. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Imponerende rett og slett. For min del synes jeg "Wet fishermen" er klart best, men de er alle veldig gode, og hva som fenger i konkuransen er veldig vanskelig å si. Synes du bringer liv i figurene i statuen på det bildet, et helt eksepsjonelt godt statuebilde! Flott komposisjon! Bra at du brukte så mye dybdeskarphet at klokkeslettet kommer med. Tror jeg ville ha lysnet det litt ved å trekke midtpunktet litt mot venstre i levels, og redusert rødstikket bittelitt med en svak nedjustering av rødt i kurver, sånn at det irrgrønne kommer litt mer fram. Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding Utfra dine råd har jeg fortatt justeringer. På utgangspunktet hadde jeg ikke lagt særlig mye arbeid. bildet ble uttvilsomt mye bedre nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå